Spółka Pol-Mot Rail wraz z Ursusem zaprezentowała na swoim stoisku kołową platformę bezzałogową mającą wspierać oddziały specjalne, służby wartownicze oraz jednostki ratownicze.
Sześciokołowy pojazd prezentowany pod szyldem Ursusa obecnie bazuje na wszędołazie Amstaf 6/Argo. Jednak, zgodnie z koncepcją wystawiającej go spółki, koniecznym etapem rozwoju będzie całkowita polonizacja platformy. W założeniu twórców ma powstać wielozadaniowy nośnik mogący funkcjonować autonomiczne lub pod kontrolą operatora. W zależności od potrzeb potencjalnych odbiorców, w pojeździe mogą zostać zabudowane głowice optoelektroniczne, odbiorniki GPS, kamery światła widzialnego lub specjalistyczne urządzenia obserwacyjne. Samą koncepcją nawiązuje do zawieszonego przez US Army programu rozwijania bezzałogowej platformy MULE.
Pojazd w konfiguracji dla wojsk specjalnych może być przystosowany do przewożenia żołnierzy oraz ich ekwipunku. Ma mieć możliwość transportu na pokładach samolotów C295 oraz C-130. W wersji odchudzonej mógłby być przenoszony przez śmigłowce klasy Mi-8/17.
Kolejnym kierunkiem rozwoju ma być zabudowanie na przyszłej platformie systemu wspierającego służby wartownicze. Pojazd może zostać wyposażony w niezabijające środki przymusu bezpośredniego, takie jak wyrzutnik sieci lub paralizator elektryczny. W przedstawionej podczas targów prezentacji zaprezentowano animację przestawiającą działanie rozkładanego, mobilnego ekranu przeciw wybuchowego, za pomocą którego można będzie bezpiecznie odseparować potencjalnych zamachowców uzbrojonych w ładunki wybuchowe, bez narażania postronnych osób. Istnieje również możliwość posadowienia na nośniku specjalistycznej zabudowy pozwalającej na zdalne działania ratowniczo-gaśnicze.
Ostateczny kształt i parametry pojazdu są uzależnione od oczekiwań potencjalnych klientów, którzy mają określić swoje potrzeby. Podczas MSPO system został zabudowany na pojeździe Amstaf 6/Argo zasilanym z akumulatorów wspomaganych agregatem generującym prąd o natężeniu 23,3 A i napięciu 220V. Obecnie ładowność maksymalna wynosi 350 kg. Akumulatory pozwalają na 6-godzinną jazdę z prędkością do 20 km/h. Pojazd wykorzystuje GPS Hemisphere VS 101 wspomagany namiernikiem laserowym SIKE 111-10100. Do sterowania może być wykorzystana konsola oraz ekran dotykowy. Operator z pojazdem komunikuje się radiowo. Maksymalna odległość odbioru sygnału bez widoczności pojazdu (NLOS) wynosi 2 km. W optymalnych warunkach system umożliwia komunikacją do 13 km.