Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Umowa LOT AMS z BA CityFlyer

Lotnictwo cywilne, 16 stycznia 2014

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o. podpisała umowę z BA CityFlyer na obsługę techniczną samolotów typu Embraer.

Przez najbliższe 14 miesięcy obsługą samolotów Embraer 170 i 190, należących do BA City Flyer (na zdjęciu) zajmować się będą pracownicy polskiej spółki LOT AMS / Zdjęcie: BA CityFlyer

Wczoraj w Warszawie spółka LOT Aircraft Maintenance Services podpisała umowę z brytyjskim przewoźnikiem BA CityFlyer Ltd. na obsługę techniczną samolotów Embraer E-Jet (modele E170 i E190). Umowa została zawarta na okres 14 miesięcy z możliwością przedłużenia. Obejmuje ona prace w zakresie planowanych i nieplanowanych przeglądów bazowych typu C, a także przeglądów niższego rzędu (A i B), jak również usuwania usterek w trybie AOG (Aircraft on Ground), dodatkowych prac związanych w wymianą silników, pomocniczego zespołu napędowego (APU), podwozia, napraw strukturalnych, badań nieniszczących, działań w zakresie wyznaczania położenia S.C. samolotu, a także konserwacji zewnętrznych powłok lakierniczych samolotu (działania prowadzące do oszczędności w zużyciu paliwa oraz naprawy estetyki zewnętrznej).

Jesteśmy bardzo zadowoleni z podpisania umowy z LOT AMS na świadczenie usług w zakresie obsługi technicznej naszej floty samolotów Embraer E170 i E190. LOTAMS posiada duże zaplecze infrastrukturalne, w skład którego wchodzą obszerne hangary i rozbudowany kompleks warsztatów, co oznacza że jest w stanie dostarczyć wysokiej jakości produkt i usługę wykonaną rzetelnie, a zarazem szybko i sprawnie – powiedział Adam Carson, dyrektor BA Cityflyer.

Podpisanie tej umowy jest kolejnym krokiem w budowaniu pozytywnego wizerunku naszej spółki na lokalnym, europejskim i światowym rynku obsługi, przeglądów i napraw samolotów komunikacyjnych. Dzięki temu możemy od dziś zaliczać do grona naszych klientów tak renomowanego operatora lotniczego, jakim jest BA CityFlyer – dodał Paweł Gontarczyk, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Handlu i Rozwoju LOT AMS.

Przedstawiciele LOT AMS i BA CityFlyer po podpisaniu umowy / Zdjęcie: LOT AMS

BA CitiFlyer Ltd. to brytyjskie linie lotnicze z siedzibą w Manchesterze, które w 100% należą do brytyjskiego narodowego przewoźnika British Airways. Operator zajmuje się głównie obsługą połączeń pomiędzy portem London City, a miastami Europy Zachodniej (Kolejny Embraer 190 dla CityFlyer, 2013-11-27). Loty wykonywane są w ramach połączeń British Airways.

Spółka LOT AMS zajmuje się obsługą techniczną samolotów Boeing, Airbus, ATR, Bombardier i Embraer, a także wojskowych, w pełnym zakresie przeglądów bazowych i liniowych. W 2012 dołączyła do grupy autoryzowanych centrów obsługowych brazylijskiego producenta.

Polska spółka specjalizuje się również w usługach związanych z pełną estetyką samolotów (m.in. malowanie i oklejanie kadłubów oraz skrzydeł, estetyka wnętrza, wymiana oraz obsługa foteli lotniczych) oraz obsługą warsztatową komponentów lotniczych. Infrastrukturę LOT AMS stanowią 4 hangary, o łącznej powierzchni ponad 18 tys. m², zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Chopina w Warszawie, mogące zmieścić 10 samolotów jednocześnie.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.