Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe kabiny Air France

Lotnictwo cywilne, 01 lipca 2014

Air France wprowadza nowe wyposażenie kabin w samolotach A330 i A380 oraz Boeing 777. Koszt modernizacji to 800 mln Euro.

Nowy fotel klasy La Premiere, szerokości 0,77 m, może być rozłożony na płask, tworząc łóżko długości 2 m

Obecnie narodowy przewoźnik Francji realizuje program modernizacji kabin 44 dalekodystansowych Boeingów 777. Zakończenie prac zaplanowano w połowie 2016. Całkowity koszt przedsięwzięcia to 500 mln Euro (2,08 mld zł). Pierwszy Boeing 777 z nowym wyposażeniem odbył inauguracyjny lot 24 czerwca, na trasie Paryż-Nowy Jork.

Towarzystwo zamierza wydać także 300 mln Euro (1,25 mld zł) na unowocześnienie kabin 15 A330 i 10 A380. Prace związane z modernizacją pierwszego z wymienionych typów zakończą się na początku 2017. W połowie tego samego roku rozpocznie się wyposażanie A380 (Odszkodowanie za Airbusy 380, 2012-10-31).

Fotele pasażerskie w klasie biznes / Zdjęcia: Air France

Nowe kabiny podzielone są na 4 klasy: La Premiere (pierwszą), biznes, premium economy i ekonomiczną. Wszyscy pasażerowie otrzymają także nowy system rozrywkowy. Analogiczne wyposażenie zostanie zabudowane także w nowych Boeingach 787-9, które trafią do Air France i KLM począwszy od końca 2016 (Silniki GE dla Dreamlinerów Air France-KLM, 2014-03-25) oraz w Airbusach A350, które odbierane będą przez Air France od końca 2018.

Dzięki nowym fotelom grupa Air France-KLM chce w 2016 wejść do czołowej trójki przewoźników w świecie pod względem jakości oferowanych usług.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.