3. Regionalna Baza Logistyczna ogłosiła przetarg na wykonanie napraw, diagnostyki i konserwacji urządzeń wchodzących w skład systemu rozpoznania radioelektronicznego Procjon-2, 3 i 3/2.
Poszukiwany jest wykonawca napraw, diagnostyki, konserwacji oraz usług utrzymujących w sprawności technicznej urządzenia systemu rozpoznania elektronicznego Procjon w pełnym zakresie od 1 marca 2016 do 30 listopada 2018. Łączny czas naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, poza przypadkami szczególnymi. Oferty przyjmowane są do 15 stycznia 2016. Ocena ofert to wybór propozycji najkorzystniejszej ekonomicznie, przy czym 50% stanowi wartość roboczogodziny w innym miejscu niż u użytkownika, 30% wartość roboczogodziny u użytkownika, a 20% okres gwarancji.
Trzyletnia umowa ma objąć śmigłowiec ŚRR 2/S-1RR (SRR Procjon-2) nr 300203 (podsystem rozpoznania radiowego i osprzęt rozmowny systemu), śmigłowiec ŚRR 3 (ŚRR-10 Procjon-3) nr 360720 (podsystem rozpoznania radiowego, podsystem rozpoznania zakresu mikrofalowego, podsystem ochrony indywidualnej śmigłowca i osprzęt rozmowny systemu), śmigłowiec ŚRR 3/2 (ŚRR-10 Procjon-3/2) nr 360907 (identyczny zakres jak wcześniej), aparaturę i oprogramowanie naziemnego stanowiska rozpoznania radioelektronicznego (NSRR na pojeździe Honker i WD WRE-2Z na ciężarówce Star 266).
Postępowanie obejmuje poszukiwania podmiotu, który może zrealizować naprawy, diagnostykę, konserwacje, serwisowanie oraz usługi utrzymujące w sprawności technicznej ŚRR-10, co zapewni bezawaryjną pracę urządzeń w systemie dyżurów, maksymalnie skracając ich okres niesprawności.
Przetarg obejmuje wszystkie urządzenia wchodzące w skład systemu, za wyjątkiem płatowca, awioniki, silników i innych integralnych elementów śmigłowca – nosiciela Procjona-3; pojazdów Honker i Star 266, stanowiących nośniki bazowe naziemnego stanowiska rozpoznania radioelektronicznego; oraz zespołu prądotwórczego, wchodzącego w skład wyposażenia układu zasilania dodatkowego.
Naprawa ma polegać na usuwaniu powstałych w trakcie eksploatacji uszkodzeń i niesprawności, przez naprawę lub wymianę wadliwego elementu, pakietu, zespołu lub podzespołu na sprawny, bez dokonywania zmian konstrukcyjnych, w celu utrzymania stacji w sprawności technicznej.
Elementem umowy jest też aktualizacja oprogramowania, w celu bezpośredniej wymiany pełnych danych między urządzeniami na śmigłowcach i wozami dowodzenia, w celu synchronizacji pracy wszystkich urządzeń ŚRR-10.