Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Etihad i Lufthansa nawiązują współpracę

Lotnictwo cywilne, 17 grudnia 2016

Etihad i Lufthansa zdecydowały się na wprowadzenie wspólnych połączeń. Arabski przewoźnik wypożyczy także Niemcom 38 samolotów.

W ramach umowy code-share, niemiecka linia umieści swój kod na rejsach Etihad. Narodowy przewoźnik ZEA oznaczy w zamian międzykontynentalne połączenia Lufthansy swoim kodem / Zdjęcie: Etihad

Etihad Airways, narodowy przewoźnik Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Lufthansa, część największej europejskiej grupy lotniczej, ogłosiły zawarcie umowy o współdzieleniu kodów rejsów (code-share). Ustalenia wejdą w życie w styczniu 2017, pod warunkiem akceptacji rządu (A350-900 Lufthansy oblatany , 2016-11-30, Eithad odebrały pierwszego Phenoma 100E, 2016-06-14).

Jednocześnie została ogłoszona umowa wet lease pomiędzy Grupą Lufthansa, a linią airberlin, w której Etihad ma 29% udziałów. Na jej mocy Eurowings i Austrian Airlines podpisały umowę leasingową 38 samolotów od airberlin, wraz z załogami. 33 samoloty będą wykorzystywane przez Eurowings, pozostałe przez Austrian Airlines. Umowa została podpisana na 6 lat i zacznie obowiązywać od lutego 2017, z zastrzeżeniem wymogów regulacyjnych.

W ramach umowy code-share, niemiecka linia umieści swój kod LH na rejsach Etihad, odbywających się 2 razy dziennie z bazy przewoźnika w Abu Zabi do Frankfurtu i 2 razy dziennie z Abu Zabi do Monachium. Narodowy przewoźnik Zjednoczonych Emiratów Arabskich oznaczy w zamian międzykontynentalne połączenia Lufthansy swoim kodem EY, na stałych trasach pomiędzy Frankfurtem a Rio de Janeiro i kolumbijską Bogotą.

Dla Etihad rynek niemiecki od dawna była strategiczny, a nowa relacja z Lufthansą jest kolejnym krokiem na drodze do bycia wiodącą grupą lotniczą w Europie. Lufthansa cieszy się dużym szacunkiem na całym świecie i dlatego jestem bardzo zadowolony z przyszłej współpracy z myślą o naszych pasażerach. Dodatkowo, jako mniejszościowy udziałowiec airberlin, w pełni wspieramy osobne porozumienie zawarte dziś przez Lufthansę  na wynajem 38 samolotów airberlin. Dla Etihad jest jasne, że Lufthansa jest podobnie ukierunkowaną organizacją, z którą możemy skutecznie i wspólnie rozwijać biznes – powiedział James Hogan, dyrektor generalny i prezes zarządu Etihad.

Cieszymy się z partnerstwa z Etihad. Umowa z airberlin wesprze rozwój Eurowings. Porozumienie code-share pomiędzy Lufthansą a Etihad zapewni naszym pasażerom więcej korzyści i uzupełni funkcjonowanie siatek połączeń obu linii. Będziemy rozważać potencjalne rozszerzenie współpracy w innych obszarach – powiedział Carsten Spohr, dyrektor generalny i prezes zarządu Lufthansy.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.