Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Emirates otwierają codzienne połączenie między USA a Grecją

Lotnictwo cywilne, 15 marca 2017

Linie Emirates rozpoczęły codzienne loty między Newark-Liberty a Dubajem przez port lotniczy w Atenach.

Nowe połączenie znacząco ułatwi podróż greckiej diasporze w USA, która liczy około 1,3 mln osób, z których najwięcej mieszka w Nowym Jorku i okolicach / Zdjęcie: Emirates

Tym samym Newark dołącza do siatki połączeń przewoźnika jako 12. kierunek na terytorium Stanów Zjednoczonych i drugi w nowojorskim obszarze metropolitarnym, uzupełniając 4 codzienne loty na trasie Dubaj-Nowy Jork (JFK). Pasażerowie wsiadający na pokład w Newark lub Dubaju będą mogli zakończyć podróż w Atenach lub polecieć dalej (Dubaj-Ateny-Newark codziennie, 2017-01-24).

Nowe połączenie połączy największy obszar metropolitarny Ameryki z Dubajem przez jedną z największych europejskich stolic – powiedział Hubert Frach, Divisional Senior Vice President Emirates, Commercial Operations, West. – Otwarcie całorocznego, codziennego połączenia na tej trasie umożliwi nam skierowanie wyjątkowej, wielokrotnie nagradzanej oferty Emirates do pasażerów przez dłuższy czas zaniedbywanych przez innych przewoźników. Przewidujemy, że loty będą cieszyły się niesłabnącym zainteresowaniem i zwiększą ruch biznesowy, kulturalny i turystyczny po obu stronach Atlantyku – dodał.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, gdy na naszym lotnisku pojawia się nowa oferta lotów czy przewoźnik – powiedziała Diane Papaianni, dyrektor naczelna portu lotniczego Newark-Liberty. – Możemy pochwalić się rozległą siatką połączeń i cieszymy się, że linie Emirates dołączyły do naszej rodziny przewoźników i że dzięki temu możemy zaoferować naszym pasażerom jeszcze więcej możliwości podróży.

Loty Emirates będą realizowane przez Boeinga 777-300ER, na pokładzie którego znajdzie się 8 kabin w klasie pierwszej, 42 fotele w klasie biznes i 304 miejsca w klasie ekonomicznej. Ponadto samolot zdoła przewieźć w luku bagażowym do 19 t cargo.

Codzienny rejs Emirates z Dubaju zaplanowano na 10:50 czasu lokalnego, z lądowaniem w Atenach o 14:25. Następnie samolot odlatuje o 16:40, lądując w Newark o 22:00 tego samego dnia. Lot powrotny z Newark zaplanowano na 23:45, z lądowaniem w Atenach następnego dnia o 15:05. Następnie samolot startuje z lotniska w Atenach o 17:10, lądując w Dubaju o 23:50.  

Podróżujący do kierunków poza stanem New Jersey i nowojorskim obszarem metropolitarnym mogą skorzystać z usług partnerów Emirates – JetBlue Airways, Alaska Airlines i Virgin America – w których ofercie znajduje się ponad 100 miejscowości na terytorium USA, Meksyku i na Karaibach. Ponadto Emirates uznają program TSA PreCheck na trasach z USA, zapewniając pasażerom jeszcze większą wygodę podróży.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.