Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Amadeus inwestuje we FLYR

Lotnictwo cywilne, 17 marca 2017

Amadeus inwestuje we FLYR, start-up umożliwiający podróżnym zablokowanie ceny biletów lotniczych przed rezerwacją.

Narzędzie FareKeep opracowane przez FLYR daje podróżnym ochronę opłaty za przelot przed dalszymi wzrostami za niewielką opłatą / Zdjęcie: Amadeus

Ile razy zdarzyło nam się znaleźć bilet lotniczy w świetnej cenie, a kiedy w końcu postanowiliśmy go kupić, cena była już znacznie wyższa? Wyobraźmy sobie, że moglibyśmy zablokować cenę biletu, aby dać sobie więcej czasu na organizację podróży i podjęcie ostatecznej decyzji.

Taką możliwość podróżnym daje właśnie narzędzie FareKeep opracowane przez FLYR. Podczas wyszukiwania lotów w internetowych biurach podróży, metawyszukiwarkach lub na stronach internetowych przewoźników, FareKeep umożliwia ochronę danej taryfy przed dalszymi wzrostami za niewielką opłatą. Dzięki samouczeniu się maszyn i algorytmom zainspirowanym rozwiązaniami rynku finansowego, FLYR pomaga internetowym biurom podróży, wyszukiwarkom i stronom przewoźników dynamicznie kształtować wysokość opłaty za utrzymanie danej wartości biletu, na podstawie danych o prawdopodobieństwie zmiany ceny.

Jednym z pierwszych użytkowników technologii FLYR jest internetowe biuro podróży Logitravel, które wprowadziło narzędzie FareKeep na swoich platformach w Hiszpanii i Portugalii. – Naszym celem jest oferowanie klientom usług, które wychodzą naprzeciw ich potrzebom. To pomaga nam budować ich lojalność. Dzięki FareKeep możemy oferować podróżującym większą elastyczność i w trakcie zablokowania ceny angażować ich w nowy sposób, zwiększając szanse konwersji – powiedział Tomeu Bennasar, prezes Logitravel.

Według analiz FLYR, 30% ze 100 zablokowanych cen kończy się rezerwacją, a w efekcie daje przedsiębiorstwom sprzedającym usługi turystyczne możliwość zwiększenia swoich przychodów i zmniejszenia kosztów szukania nowych klientów. – Proste i skupiające się na kliencie doświadczenia zakupowe rodzą się z innowacyjnych, przełomowych rozwiązań, takich jak FareKeep. Dla podróżującego, możliwość zablokowania określonej taryfy zmniejsza niepewność i daje czas do namysłu. Dla linii lotniczych oznacza to większe zyski z klientów kupujących bilety u tego określonego przewoźnika, bez ponoszenia przy tym dodatkowych kosztów. FareKeep zmniejsza ogólny koszt pozyskania klienta i jest świetnym dodatkiem do naszej oferty – powiedziała Gianni Pisanello, Dyrektor Strategiczny Marketingu w Airline Distribution Marketing.

Kiedy podróżujący skorzysta z usługi zablokowania ceny biletu, sprzedawca usług turystycznych może wykorzystać ten czas na nawiązanie z nim wartościowej relacji, zwiększając prawdopodobieństwo dokonania rezerwacji. To z kolei podnosi potencjalny zysk dla linii, której taryfa została zablokowana, bez żadnego wpływu na ofertę.

Amadeus po raz pierwszy zainwestował we FLYR w kwietniu 2016 (Optymalizacja rozkładów lotów, 2016-11-14; Zarządzanie zakłóceniami w rozkładach lotów, 2016-10-24). Od tego momentu firmy współpracowały nad rozwojem usługi, co jednocześnie przyczyniło się do rozwoju start-upu. Dzięki partnerstwu z Amadeus, FLYR będzie mógł również pracować nad nowymi produktami.

Inwestycja Amadeus potwierdza nasze silne partnerstwo. Cieszymy się, że dzięki rozwiązaniu FareKeep możemy wspierać innowacyjne strategie i rozwój różnych klientów oraz odnosić korzyści ze skali i dotarcia jakie ma Amadeus, aby promować nasz produkt wśród linii lotniczych, internetowych biur podróży i metawyszukiwarek – powiedział Jean Tripier, prezes FLYR.

FLYR już pracuje nad dwoma nowymi produktami. Pierwszym z nich jest bezpłatna możliwość rozłożenia na raty płatności kredytowej za bilet lotniczy czy pokój hotelowy, którą mogliby zaoferować podróżnym sprzedawcy usług turystycznych. Drugie rozwiązanie to gwarancja najniższej ceny po dokonaniu rezerwacji, dzięki któremu podróżny otrzyma zwrot różnicy w cenie taryfy, jeśli po zakupie cena ta spadnie.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.