Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Coraz bliżej oblotu C919

Lotnictwo cywilne, 20 kwietnia 2017

Na początku tygodnia zakończyły się próby kołowania z dużą prędkością chińskiego samolotu komunikacyjnego C919.

Producent planuje, że C919 wzbije się w powietrze w maju lub w czerwcu / Zdjęcie: COMAC

18 kwietnia jedyny prototyp najnowszego samolotu komunikacyjnego Commercial Aircraft Corp. of China (COMAC) C919 zakończył próby kołowania z dużą prędkością, które zwykle są ostatnim etapem przed oblotem. Następnie zespół 25 specjalistów  z władz lotniczych ChRL (CAAC) i AVIC przeprowadził przegląd techniczny samolotu.

Według chińskich źródeł producent planuje, że C919 wzbije się w powietrze w maju lub w czerwcu, jednak wszystko zależy od wyników zakończonych niedawno testów. Rozpoczęte pod koniec grudnia i zakończone 3 miesiące później próby kołowania z małą i średnią prędkością wykazały pewne problemy z niektórym zespołami samolotu, które mogą spowodować opóźnienie pierwszego lotu (Próby kołowania C919, 2017-01-19).

Władze w Pekinie przywiązują olbrzymią wagę do C919, będącego pierwszym samodzielnie opracowanym w ChRL wąskokadłubowym samolotem komunikacyjnym. Według szefa COMAC Jin Zhuanglonga najważniejszy jest nie termin oblotu, ale zapewnienie bezpieczeństwa i jakości wykonania C919.

Dotychczas COMAC zdobył zamówienia na 570 C919 od ponad 20 towarzystw, w tym Air China, China Southern, China Eastern, Hainan Airlines, Sichuan Airlines i Joy Air. Pierwsze samolot seryjne mają trafić do linii China Eastern.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.