Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Aero Subaru w Mostarze

Lotnictwo cywilne, 14 maja 2017

Wczoraj jednosilnikowy samolot Fuji Aero Subaru wykonywał lot pokazowy z lotniska w Mostarze w ramach dni otwartych Mostar Airport. Na jego pokładzie znajdowało się 5 osób, w tym pilot, młody mężczyzna i troje dzieci w wieku 7-10 lat. Z niewiadomych przyczyn samolot rozbił się ok. 15:50 czasu lokalnego niedaleko od miejsca startu, w pobliżu nowego więzienia w Jesenicy.

Wrak rozbitego Fuji Aero Subaru

Gdy znaleziono wrak, okazało się, że rozbity samolot w większości spłonął. Katastrofy nie przeżył nikt z lecących samolotem. Pilota zidentyfikowano jako Ivana Karacica – instruktora samolotowego.

Nie wiadomo, co było przyczyną katastrofy. W czasie lotu pogoda była znakomita. Świadkowie mówią, że samolot w czasie lotu gwałtownie zawrócił w kierunku lotniska i przepadł.

Rozbity samolot to jednosilnikowy dolnopłat Fuji FA-200-160 Aero Subaru nr rej. E7-AAS, nr ser. FA-200-131. Wyprodukowano go w 1971. Był własnością prywatną. Według nieoficjalnych informacji, od 2008 wylatał zaledwie 50 godzin.

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.