Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lot A350-1000 dookoła Europy

Lotnictwo cywilne, 15 maja 2017

Przedseryjny Airbus A350-1000 wykonał lot dookoła Europy z pasażerami na pokładzie.

Podczas lotu nad Europą pracownicy Airbusa sprawdzili działanie wyposażenia kabiny pasażerskiej A350-1000 / Zdjęcie: Airbus

W ramach prób wyposażenia kabiny pasażerskiej jeden z przedseryjnych samolotów komunikacyjnych Airbus A350-1000 (MSN065) wykonał lot dookoła Europy. Rejs rozpoczął się rankiem 11 maja w Tuluzie-Blagnac. Po starcie samolot skierował się na południe Europy i nad Morze Śródziemne. Następnie przeleciał nad środkową Europą, w stronę Skandynawii. Jego trasa prowadziła następnie nad Morzem Północnym, W. Brytanią i Irlandią, a potem wzdłuż wybrzeża Portugalii i Hiszpanii. Lot zakończył się 12 h później w Tuluzie.

Podczas lotu na pokładzie A350-1000 znajdowało się 310 osób – 287 pracowników Airbusa, 10 członków zespołu prób w locie i 13 członków personelu pokładowego linii Virgin Atlantic. Ich zadaniem było przetestowanie funkcjonowania instalacji klimatyzacji, oświetlenia i elektrycznej, systemu rozrywkowego, kuchni i toalet oraz sprawdzenie poziomu odczuwanego hałasu.

Zebrane przez nich doświadczenia posłużą do ewentualnego dopracowania i wprowadzenia zmian w wyposażeniu kabiny pasażerskiej A350-1000. Airbus zebrał dotychczas zamówienia na 211 samolotów tego typu od 12 linii (Próby instalacji paliwowej A350-1000, 2017-05-08).




Galeria



Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.