Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

easyJet wybierają A321neo

Lotnictwo cywilne, 16 maja 2017

Brytyjskie linie niskokosztowe easyJet postanowiły wykorzystać opcję zakupu samolotów wąskokadłubowych Airbus A321neo.

Pierwsze A321neo trafią do floty easyJet latem 2018 / Rysunek: Airbus

Szefowie brytyjskich niskokosztowych linii easyJet zadecydowali, że zamiast zamówionych wcześniej 30 Airbusów A320neo zakupią większe A231neo. Samoloty będą przystosowane do przewozu 235 pasażerów i napędzane silnikami CFM Leap-1A. Pozwoli to na zwiększenie oferowania o 30% względem A320 i 50% w porównaniu z A319, a także zmniejszenie kosztów eksploatacji o 8-9% w porównaniu z A320 i 12% w porównaniu z A319.

Nowe samoloty pomogą nam realizować naszą strategię polepszania pozycji lidera w wiodących portach lotniczych w Europie, gdzie jest problem z nowymi slotami, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów pasażerokilometra. Oznacza to, że będziemy mogli zaoferować niskie taryfy dla większej liczby osób na najpopularniejszych trasach biznesowych i turystycznych w Europie. Co ważniejsze, A321neo pomoże nam również zmniejszyć nasze oddziaływanie na środowisko poprzez ograniczenie emisji CO2 i poziomu hałasu wokół lotnisk, z których operujemy – powiedziała prezes easyJet Carolyn McCall (50-milionowy pasażer easyJet w Belfaście, 2017-05-04).

Pierwsze A321neo mają trafić do easyJet latem 2108. Natomiast już w czerwcu przewoźnik odbierze pierwszego A320neo, także z silnikami Leap-1A, o pojemności 186 miejsc. Obecnie flota easyJet składa się ze 144 A319, mieszczących 156 pasażerów i 122 A320, mogących przewieźć 180 lub 186 osób. Pierwszy z w/w typów zostanie zastąpiony przez A320neo i A321neo (36 Airbusów dla easyJet, 2015-11-18).  


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.