Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

700. H130

Lotnictwo cywilne, 17 maja 2017

Airbus Helicopters świętował w ubiegłym tygodniu wyprodukowanie jubileuszowego, 700. śmigłowca lekkiego H130.

Jubileuszowy H130 trafi do prywatnego użytkownika / Zdjęcie: Airbus Helicopters

Airbus Helicopters zrealizował w ubiegłym tygodniu w Marignane prezentację jubileuszowego, 700. śmigłowca lekkiego H130, który zostanie przekazany klientowi prywatnemu. Flota H130 należąca do 340 operatorów na całym świecie wylatała jak dotąd ponad 1,8 mln h.

Od momentu wejścia do użytku pierwszego EC130 w 2001 ten lekki, jednosilnikowy śmigłowiec był nieustająco unowocześniany, aby lepiej odpowiadać wymaganiom użytkowników. Ostatni wariant H130 został certyfikowany w 2012. Od początku br. wszystkie H130 są wyposażone w awionikę glass cockpit, która zwiększa świadomość sytuacyjną pilota i podnosi bezpieczeństwo eksplaotacji.

H130 jest używany do lotów pasażerskich i turystycznych na całym świecie. Jest również powszechnie używany do innych misji, w tym reagowania kryzysowego, w lotnictwie prywatnym i biznesowym oraz do prac wysokościowych (Heli-Expo 2017: Nowe śmigłowce dla Milestone Aviation, 2017-03-08, AMGH zamawiają H130, 2016-06-21, Ostatni H130 dla Monacair , 2016-05-27).


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.