Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe logo Balic

Lotnictwo cywilne, 19 maja 2017

Wczoraj ogłoszono wynik konkursu na nowy logotyp Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków-Balice im. Jana Pawła II.

Wczoraj władze MPL Kraków-Balice im. Jana Pawła II zaprezentowały nowe logo, które nawiązuje do kształtu elewacji terminalu pasażerskiego, będącej nową wizytówką krakowskiego lotniska / Zdjęcie: MPL Kraków-Balice im. Jana Pawła II

Ogłoszony przez krakowskie lotnisko 6 grudnia 2016 konkurs obejmował zaprojektowanie nowego logotypu i znaku powitalnego MPL Kraków-Balice im. Jana Pawła II (Konkurs na nowe logo dla Balic, 2016-12-07). Zgodnie z wytycznymi, nowy logotyp miał identyfikować funkcję miejsca i jego charakter, być oryginalnym pomysłem, przy jednoczesnym zachowaniu realnych możliwości implementacji zarówno w materiałach promocyjno-reklamowych, jak i w przestrzeniach wskazanych przez lotnisko. Z kolei znak miał mieć charakter powitalny i być swego rodzaju wizytówką lotniska, miasta i regionu, utworzoną na bazie nowego logotypu portu lotniczego.

Projekty można było nadsyłać do 23 stycznia 2017. Do konkursu zgłoszono 92 prace, przy czym kryteria formalne zawarte w regulaminie konkursu spełniło 90 projektów. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpiło 8 maja 2017. Zwycięski projekt został przygotowany przez studio graficzne 2 code, które otrzymało za niego nagrodę w wysokości 25 tys. zł.

Jury, w skład którego weszli eksperci z branży PR i komunikacji, reklamy, środowiska naukowego (w tym przedstawiciele Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie i Politechniki Krakowskiej) oraz przedstawiciele APA Czech - Duliński - Wróbel Agencja Projektowa ARCHITEKTURA, która zaprojektowała nowy terminal pasażerski na krakowskim lotnisku i zarządu portu lotniczego, zadecydowało o nierozstrzygnięciu drugiej części konkursu – na nowy znak powitalny lotniska.

Bryła budynku była dla nas oczywistą inspiracją i punktem wyjścia przy tworzeniu znaku. W ostatecznym kształcie nowe logo oprócz subtelnego nawiązania do owej bryły zawiera też inne sensy i konotacje, które współbrzmią z aspiracjami krakowskiego portu – powiedzieli Krzysztof Drumiński i Jakub Walkowicz ze studia graficznego 2 code.

Zaprezentowane wczoraj logo jest już trzecim w historii krakowskiego lotniska. Pierwsze wprowadzono w 1997. We wrześniu 2007 zaprezentowano używany przez kolejne 10 lat logotyp wykorzystujący motyw dmuchawców. Wprowadzony w tym roku logotyp nawiązuje do kształtu elewacji nowego terminalu pasażerskiego i zawiera wkomponowaną w środek stylizowaną sylwetkę samolotu (Nowy terminal na krakowskim lotnisku, 2015-09-29).

Na podstawie informacji Marcina Sigmunda


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.