Kaman oblatał seryjny śmigłowiec K-MAX, zmontowany po wznowieniu produkcji tego typu.
Prototyp K-MAX, oznaczony jako MMIRA (Multi Mission Intermeshing Rotor Aircraft), oblatano 23 grudnia 1991. W 1994 konstrukcji przyznano Certyfikat Typu FAA. Do 2003 wyprodukowano 38 wiropłatów tego typu, z których obecnie eksploatowanych jest ok. 20. Śmigłowce są używane w obydwu Amerykach, Europie i Azji do transportu drewna, gaszenia pożarów, budowy wysokościowych konstrukcji stalowych i na platformach wiertniczych.
W l. 2011-2014 dwa K-MAXy, w wersji bezzałogowej, wspierały działania USMC w Afganistanie. Obecnie trwają próby bezzałogowych K-MAXów przystosowanych do zadań zwalczania pożarów i niesienia pomocy ofiarom klęsk żywiołowych.
W czerwcu 2015, ze względu na zainteresowanie ze strony użytkowników, Kaman postanowił wznowić produkcję K-MAX. Montaż końcowy śmigłowców odbywa się w zakładach w Jacksonville na Florydzie i Bloomfield w stanie Connecticut (Wznowienie produkcji K-MAX, 2015-06-05).
Oblot nowego seryjnego K-MAXa, zmontowanego po wznowieniu produkcji, odbył się 12 maja, w zakładach w Bloomfield. Jak powiedział po locie Bill Hart, szef pilotów doświadczalnych Kamana, dzięki doświadczeniu i ciężkiej pracy wszystkich zaangażowanych w to przedsięwzięcie oblot był nadzwyczaj spokojny. Śmigłowiec sprawował się bez zarzutu i spodziewam się, że zakończymy jego próby fabryczne w locie w ciągu najbliższych tygodni – dodał Bill Hart.
Dwa pierwsze seryjne K-MAXy trafią do przedsiębiorstwa Lectern Aviation of China. Ich zadaniem będzie zwalczanie pożarów. Dostawa ma zostać zrealizowana w ciągu kilku tygodni.