Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejna trasa Wizz z Warszawy

Lotnictwo cywilne, 11 lipca 2017

Od marca 2018 Wizz Air rozpocznie loty z Warszawy do Bordeaux w południowo-wschodniej Francji. Jednocześnie przewoźnik doda 8. samolot (4. A321ceo) do bazy na Lotnisku Chopina w Warszawie i zwiększy liczbę operacji na najpopularniejszych trasach dodając 19 lotów tygodniowo.

25 marca 2018 Wizz Air zainauguruje połączenie pomiędzy Warszawą i Bordeaux / Zdjęcie: Wizz Air

Po niedawnym umieszczeniu siódmego samolotu w bazie na Lotnisku Chopina, z ogromną radością ogłaszamy dzisiaj kolejny etap rozwoju naszej działalności w Warszawie. Dodanie ósmego samolotu do warszawskiej floty oznacza zwiększenie zatrudnienia tworząc kolejne miejsca pracy bezpośrednio w Wizz Air i u naszych partnerów. Jesteśmy przekonani, że nasi klienci w Warszawie docenią rozszerzenie oferty Wizz Air o nowe atrakcyjne kierunki i możliwości niskokosztowych podróży, a niskie ceny naszych biletów sprawią, że jeszcze więcej osób zdecyduje się odwiedzić stolicę Polski, co z pewnością korzystnie wpłynie na rozwój branży turystycznej i hotelarskiej. Z zaangażowaniem działamy w Polsce oferując możliwie najniższe ceny i doskonałą obsługę podczas każdego lotu Wizz – powiedział dyrektor marketingu Wizz Air Johan Eidhagen,

To dla nas ważny dzień. Cieszy nas czwarty duży samolot Wizz Air, ponieważ oznacza to więcej pasażerów i lepsze wykorzystanie przepustowości lotniska. Tak szybki rozwój bazy Wizz w krótkim czasie najlepiej świadczy o dużym potencjale Warszawy i zasobności jej mieszkańców. Mam nadzieję, że 50 tras to jeszcze nie koniec – dodał kierownik zespołu sprzedaży Lotniska Chopina Piotr Lenarczyk.

Warszawa to jedno z pierwszych miast, w których Wizz Air rozpoczął swoją działalność w 2004. Od tego czasu ponad 14 mln pasażerów skorzystało z usług przewoźnika na trasach w warszawskiej siatce połączeń. W pierwszym półroczu 2017 Wizz Air przewiózł ponad 1 mln pasażerów na trasach z i do Warszawy, co stanowi wzrost o 21% w porównaniu do pierwszej połowy 2016 (Rozwój Wizz na Lotnisku Chopina, 2017-07-03).

Loty do Bordeaux będą wykonywane we środy i niedziele, od 25 marca 2018. Jednocześnie przewoźnik ogłosił letni rozkład lotów na 2018, informując o zwiększeniu liczby lotów do: Rzymu-Fiumicino (z 6 do 10), Tel Awiwu (z 3 do 7), Kijowa-Żulian (z 3 do 5), Rejkiawiku (z 3 do 5), Oslo (z 5 do 7), Lyonu (z 2 do 3), Malmö (z 4 do 5) i Billund (z 2 do 3).

Zapytany o plany rozwoju Wizz Air Johan Eidhagen stwierdził, że obecnie przewoźnik nie planuje uruchomienia lotów łączonych, ani lotów krajowych na terenie Polski. Ujawnił natomiast, że w związku z wycofaniem się Ryanaira z Ukrainy węgeirska linia zamierza rozwinąć działalność na tamtejszym rynku.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.