Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Air Transat zamawia A321LR

Lotnictwo cywilne, 12 lipca 2017

Kanadyjskie towarzystwo Air Transat, jako pierwsze w Ameryce Pn., podpisało wczoraj umowę leasingu 10 Airbusów A321LR. Ich dostawcą będzie AerCap. Okres dzierżawy wynosi 12 lat. Silniki zostaną wybrane w późniejszym terminie.

A321LR będą używane przez Air Transat do obsługi połączeń czarterowych i transatlantyckich / Rysunek: Airbus

Samoloty, mieszczące 200 pasażerów w konfiguracji dwuklasowej, będą dostarczane kanadyjskiemu przewoźnikowi od wiosny 2019 do jesieni 2020. A321LR zastąpią w eksploatacji 9 A310-300 i będą używane do obsługi połączeń czarterowych i transatlantyckich (Azores Airlines stawiają na A321neo/LR, 2016-09-21). 

A321LR doskonale uzupełnią posiadane przez nas Airbusy A330 i Boeingi 737. To także idealni następcy A310. Porozumienie z AerCap pozwoli nam zaoferować naszym pasażerom komfort, do jakiego przywykli, za najlepszą możliwą cenę – powiedział prezes Air Transat Jean-Marc Eustache.

Flota Air Transat składa się obecnie z 9 Airbusów A310-300, 11 A330-200 i 4 A330-300 oraz pojedynczego Boeinga 737-700 i siedmiu 737-700. Siatka połączeń obejmuje trasy z 19 kanadyjskich portów do 63 destynacji w Amerykach i Europie.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.