Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

TWS-2DTS oblatany

Lotnictwo cywilne, 12 lipca 2017

Wieczorem 10 lipca w Nowosybirsku został oblatany całkowicie kompozytowy następca samolotu An-2 – TWS-2DTS. Oblot poprzedziły badania statyczne na stanowisku naziemnym. Pierwszy lot, który trwał 20 minut, był udany.

TWS-2DTS w pierwszym locie. Za jego sterami zasiadł dyrektor SibNIA Władimir Barsuk / Zdjęcie: SibNIA

TWS-2DTS został skonstruowany w Syberyjskim naukowo-doświadczalnym instytucie lotniczym im. S.A. Czapłygina (SibNIA). To kolejna modernizacja popularnego An-2 (Zmodernizowane An-2 z Nowosybirska, 2017-02-05), który w czasach PRL był produkowany w Mielcu (obecnie wytwórni amerykańskiej, należącej do koncernu Lockheed Martin poprzez kompanię Sikorsky). Obecnie jest przygotowywana jego produkcja seryjna w jednym z miast obwodu nowosybirskiego, prawdopodobnie Bierdsku. Plany przewidują, że rozpocznie się ona w ciągu 2 lat w ramach partnerstwa prywatno-publicznego.

W początkowym okresie produkcji ma być wytwarzanych 20 TWS-2DTS. W kolejnych latach możliwa będzie produkcja nawet 300-350 samolotów tego typu. Wartość inwestycji niezbędnych do uruchomienia linii produkcyjnej jest szacowana na równowartość 25-35 mln USD.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.