Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Porozumienie Emirates i flydubai

Lotnictwo cywilne, 17 lipca 2017

Dwaj przewoźnicy z Dubaju – Emirates i flydubai – zawarli dziś porozumienie o partnerstwie, którego celem jest wspólne oferowanie usług. Obydwie linie nadal będą zarządzane niezależnie, ale będą wzajemnie wykorzystywać siatki połączeń ze skoordynowanym harmonogramem, w celu zwiększenia skali działalności i przyspieszenia wzrostu.

Zintegrowana siatka połączeń Emirates i flydubai obejmie 216 miejsc docelowych / Zdjęcie: Emirates

JE szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, prezes i dyrektor generalny grupy Emirates i przewodniczący rady nazdorczej flydubai, powiedział: Jest to ekscytujący i znaczący rozwój dla Emirates, flydubai i lotnictwa w Dubaju. Przez lata obydwie linie rozwijały się niezależnie i z powodzeniem, a nowe przyniesie ogromną wartość, jaką komplementarne modele obu przewoźników mogą przynieść konsumentom, każdemu z nich i Dubajowi.

Emirates eksploatują 259 samolotów A380 i Boeing 777, latających do 157 miejsc na świecie (w tym 16 kierunków cargo, Emirates przybliżają Wietnam, 2017-07-07). flydubai ma flotę 58 Boeingów 737-800, a do końca 2023 odbierze 75 nowych Boeingów 737 MAX 8 (Katastrofa Boeinga 737 w Rostowie nad Donem, 2016-03-19). Linia proponuje pasażerom 95 kierunków, z czego ponad 60 nie miało wcześniej połączenia z Dubajem. Zintegrowana siatka obydwu linii obejmie 216 miejsc na mapie świata, a do 2022 ich liczba ma wzrosnąć do 240.

Partnerstwo wejdzie w życie w nadchodzących miesiącach, przy czym pierwsze porozumienia code share zaczną obowiązywać w 4. kw. br. Obecnie zespoły Emirates i flydubai pracują nad inicjatywami obejmującymi wspólne planowanie siatki połączeń, operacje w portach lotniczych i programy lojalnościowe.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.