Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

W Szwajcarii zaginął PC-7

Lotnictwo wojskowe, Wypadki, 12 września 2017

Dziś ok. 8:00 z bazy Payerne w kantonie Vaud wystartował dwumiejscowy samolot szkolny Pilatus PC-7 szwajcarskich wojsk lotniczych. Na jego pokładzie znajdował się jedynie pilot. Lot nie miał charakteru szkolnego. Samolot kierował się do odległego o ok. 170 km Locarno, gdzie miał wylądować tuż po 9:00. Niestety, nie dotarł tam w ciągu kilku godzin.

Samolot Pilatus PC-7 Mk II szwajcarskich wojsk lotniczych / Zdjęcie: Pilatus Aircraft

Trwają poszukiwania zaginionego samolotu lub jego wraku. Przedstawiciele armii szwajcarskiej informują, że nie jest znane nawet przybliżone miejsce awaryjnego lądowania lub rozbicia PC-7. Samolot nie był bowiem obserwowany przez radary w czasie całego lotu (ze względu na górzysty teren), a pilot nie donosił o problemach w locie. W poszukiwaniach biorą udział inne PC-7 i 3-4 śmigłowce wyposażone w odpowiednią aparaturę, w tym kamery termowizyjne.

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.