Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Premiery Red Bull Air Race 2018

Lotnictwo cywilne, Imprezy branżowe, 11 listopada 2017

W 2018 Mistrzostwa Świata Red Bull Air Race zatrzymają się w 8 lokalizacjach na świecie. Na mapie serii znajdą się zarówno klasyczne przystanki, jak i niespodzianki, takie jak premiera w Cannes – będzie to pierwszy francuski wyścig w historii tej dyscypliny.

Lokalizacja przyszłorocznych zawodów Red Bull Air Race / Ilustracja: Red Bull

Walka o mistrzowski tytuł rozpocznie się w dn. 2-3 lutego w Abu Zabi. Miasto to będzie pełnić rolę gospodarza inauguracyjnego przystanku sezonu już po raz 11. z rzędu. Następnie w dn. 21-22 kwietnia Cannes rozwinie czerwony dywan z okazji długo wyczekiwanej premiery Red Bull Air Race we Francji. Dzięki uczestnictwu francuskich pilotów zarówno w klasie Master, jak i klasie Challenger – w tym pierwszej kobiety startującej w serii, Mélanie Astles – loty nad Riwierą bez wątpienia stanowić będą jeden z najważniejszych punktów sezonu.

W maju 25-m bramki staną w kolejnej europejskiej lokalizacji, której nazwa nie została jeszcze ogłoszona. Półmetek przyszłorocznej rywalizacji wyznaczą przeloty samolotów pod słynnym Mostem Łańcuchowym w Budapeszcie na Węgrzech w dn. 23-24 czerwca.

Mistrz świata z 2017 Yoshihide Muroya z Japonii – pierwszy azjatycki pilot z mistrzowskim tytułem na koncie – na pewno znajdzie się w samym centrum uwagi na starcie drugiej połowy sezonu, która rozpocznie się wyścigiem na terenie Azji zaplanowanym na sierpień (Muroya mistrzem Red Bull Air Race, 2017-10-16). Szczegóły odnośnie lokalizacji poznamy wkrótce. Następnie w dn. 25-26 sierpnia seria powróci do Kazania w Rosji, gdzie mistrzostwa świata rozpaliły pasję tamtejszych fanów sportów motorowych pierwszym w historii wyścigiem zorganizowanym w tym miejscu w zeszłym roku.

Finałowe przystanki sezonu odbędą się w dwóch odległych zakątkach świata. W dn. 6-7 października podniebna rywalizacja po raz trzeci z rzędu wyląduje na słynnym torze Indianapolis Motor Speedway w USA, po czym w listopadzie przyjdzie pora na emocjonujący wielki finał, który po raz pierwszy odbędzie się w Azji (lokalizacja do ogłoszenia).

Walka o tytuł mistrza w 2017 toczyła się do samego końca, trzymając wszystkich
w napięciu aż do ostatniego lotu w wyścigu finałowym. Teraz zespoły wykorzystują przerwę między sezonami na pracę nad samolotami, aby stały się jeszcze szybsze.
Najlepsi piloci świata prezentują coraz lepszą formę, a lokalizacje, które będą ich gościć w przyszłym roku, są naprawdę spektakularne. Nie jestem w stanie przewidzieć, kto wygra w sezonie 2018, ale zapewniam, że warto śledzić całą akcję – mówi Erich Wolf, dyrektor generalny Red Bull Air Race GmbH.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.