Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Saratowskije Awialinii zamawiają E195

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 06 grudnia 2017

Saratowskije Awialinii (znane pod angielską nazwą Saratov Airlines) zawarły z Embraerem porozumienie w sprawie wydzierżawienia pary samolotów komunikacji regionalnej E195. Trafią one do floty towarzystwa na początku przyszłego roku. Oprócz tego linie przedłużyły do 2021 porozumienie z producentem w sprawie dostaw części zamiennych.

W przyszłym roku Saratowskije Awialinii mają dysponować 4 Embraerami 195 / Zdjęcie: Saratowskije Awialinii

Od pierwszego dnia eksploatacji flota E-Jetów Saratov Airlines została objęta kompleksowym rozwiązaniem dostaw części zamiennych. To wydłużenie umowy jest świadectwem poziomu zadowolenia Saratov Airlines z usług Embraery – powiedział Johann Bordais, prezes i dyrektor generalny Embraer Services & Support.

Od samego początku E195 poprawił wyniki operacyjne naszej floty, dlatego zamawiamy więcej tego typu samolotów. Również dzięki programowi dostaw części zamiennych wiemy, że mamy najlepsze wsparcie dla naszych operacji, nawet w bardzo wymagających warunkach pogodowych, w których działamy – dodał  Michaił Gierasimienko, zastępca dyrektora generalnego Saratowskich Awialinii.

Saratowskije Awialinii były pierwszym operatorem E-Jetów w FR. Para E195 dołączyła do ich floty w grudniu 2013. Obecnie przewoźnik ma oprócz nich także 6 Anów-148 i tyle samo Jaków-42. W l. 2022-2025 rosyjskie towarzystwo ma odebrać 6 MS-21 (Pierwszy rosyjski użytkownik E-Jets, 2013-12-20).


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.