Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Próby zmodernizowanego Mi-171E

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 06 grudnia 2017

W zakładach lotniczych w Ułan-Ude (UUAZ), wchodzących w skład holdingu Wiertalioty Rossii rozpoczęto próby zmodernizowanego śmigłowca transportowego Mi-171E.

Próby zmodernizowanego Mi-171E mają zakończyć się przed końcem br. / Zdjęcie: UUAZ

Wiropłat ma zabudowane nowe kompozytowe łopaty wirnika nośnego i śmigła sterującego (w układzie X) ze sterowaną cyfrowo instalacją przeciwoblodzeniową, nową tarczę sterującą, a także zmodyfikowany statecznik poziomy i belkę ogonową.

Napęd zmodernizowanego Mi-171E stanowią 2 silniki Klimow WK-2500PS-03 z cyfrowym układem sterowania (FADEC), o mocy awaryjnej 2700 KM każdy, mogące działać przy temperaturze otoczenia od –50°C do + 50°C. Śmigłowiec wyposażony jest także w pomocniczy zespół napędowy Safir 5K/GMI z prądnicą o mocy 20 kW.

Zabudowanie nowych łopat w Mi-171E pozwoliło na zwiększenie jego prędkości maksymalnej, zasięgu, masy ładunku przenoszonego na zawiesiu zewnętrznym, a także polepszyło osiągi podczas operowania  w górach i wysokich temperaturach otoczenia. Ponadto nowe łopaty zapewniają znaczne zmniejszenie emitowanego hałasu. Mamy nadzieję, że zmodernizowany śmigłowiec zainteresuje zarówno dotychczasowych użytkowników [Mi-8/-17], jak i przyciągnie nowych klientów – powiedział dyrektor zarządzający UUAZ Leonid Biełych.

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.