Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot Su-57 z nowym silnikiem

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, Przemysł zbrojeniowy, 06 grudnia 2017

Drugi prototyp wielozadaniowego samolotu bojowego Suchoj Su-57 (T-50-2), wyposażony w nowy silnik, oznaczony jako izdielie 30, wzbił się w powietrze 5 grudnia, w Centrum prób w locie im. M.M. Gromowa w Żukowskim.

Su-57 z nowym silnikiem podczas pierwszego lotu / Zdjęcie: Suchoj

Lot trwał 17 min i przebiegał zgodnie z założeniami. Za sterami samolotu zasiadał szef pilotów doświadczalnych Suchoja, Bohater FR, Siergiej Bogdan.

Nowy silnik został zabudowany po lewej stronie. Według nieoficjalnych informacji jego ciąg wynosi 172-187 kN. W porównaniu z używanym obecnie do napędu Su-57 silnikiem AL-41F, oznaczony jako izdielie 117, ma charakteryzować się mniejszym zużyciem paliwa i niższymi kosztami eksploatacji.

Obecnie w próbach udział bierze 9 przedseryjnych Su-57. Produkcja seryjnych samolotów dla WKS FR ma rozpocząć się w 2019 (FR ogranicza wydatki obronne, 2017-09-19, Su-57 już oficjalnie, 2017-08-11).


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.