Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy seryjny KC-46A oblatany

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, Przemysł zbrojeniowy, 06 grudnia 2017

Boeing poinformował o oblocie pierwszego seryjnego wielozadaniowego samolotu transportowo-tankującego KC-46A Pegasus. Jego lot rozpoczął się 5 grudnia, na lotnisku Paine Field o 10:32 czasu lokalnego. Lądowanie nastąpiło ok. 3,5 h godziny później.

Pierwszy seryjny KC-46A startuje do lotu / Zdjęcie: Boeing

Podczas lotu piloci Boeinga wznieśli się na wysokość 11 887 m i przeprowadzili sprawdzenie działania silników, układu sterowania lotem i instalacji klimatyzacji. Były to jedne z elementów profilu lotu zatwierdzonego przez Federalną Administrację Lotnictwa (FAA).

Dzisiejszy lot to kolejny kamień milowy dla zespołu US Air Force i Boeinga, który pomaga nam zbliżyć się do rozpoczęcia dostaw operacyjnych samolotów dla wojska – powiedział płk John Newberry, kierownik programu KC-46A ze strony USA Air Force.

Przed nami jeszcze ciężka praca, w tym zakończenie procesu certyfikacyjnego wymaganego przez  FAA, ale zespół jest zobowiązany do zapewnienia, że po dostawie, ten tankowiec będzie wszystkim, czego oczekuje nasz klient, a nawet czymś więcej – dodał Mike Gibbons, wiceprezes Boeinga i dyrektor zarządzający programem KC-46A.

Pierwszy seryjny Pegasus jest siódmym samolotem tego typu. 6 przedseryjnych KC-46A jest używanych do prób i certyfikacji. Do chwili obecnej wylatały one 2200 h i wykonały ponad 1600 kontaktów podczas podawania paliwa samolotom F-16, F/A-18, AV-8B, C-17, A-10, KC-10 i innym KC-46A (Wzajemne tankowanie KC-46A, 2017-10-12).


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2017 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.