Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oficjalny oblot Ił-78M-90A

Przemysł lotniczy, Lotnictwo wojskowe, 28 stycznia 2018

25 stycznia 2018 na lotnisku fabrycznym AO Awiastar-SP w Ulianowsku odbył się oficjalny oblot prototypu latającego tankowca Ił-78M-90A. Nieoficjalnie wiadomo, że był to już trzeci lot tego samolotu. Pierwszy miał prawdopodobnie miejsce 19 stycznia.

Prototyp latającego tankowca Ił-78M-90A w pierwszym oficjalnym locie, 25 stycznia 2018. Za sterami samolotu siedział zasłużony pilot-oblatywacz FR Nikołaj Kuimow / Zdjęcie: facebook.com/alexey.rogozin

Prototyp samolotu Ił-78M-90A został wytoczony z hali montażowej 29 listopada 2017. Maszyna nosi numer rejestracyjny 78741. Jej numer seryjny to 02-01 (Prezentacja Iła-78M-90A, 2017-11-30).

Ił-78M-90A powstaje w ramach kontraktu z Ministerstwem Obrony FR. Zbudowany został na bazie transportowego Ił-76MD-90A. Napędzany jest czterema silnikami odrzutowymi PS-90A-76. Może przewozić ponad 160 tys. l paliwa. Zgodnie z kontraktem, prototyp Ił-78M-90A powinien być oblatany w 2016.

Do tej pory zakłady Awiastar-SP wyprodukowały 5 samolotów transportowych Ił-76MD-90A. Ostatni z nich został oblatany w 2015.


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.