Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prognoza Airbusa dla Indii

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 13 marca 2018

Według najnowszych prognoz Grupy Airbus na temat lokalnego rynku indyjskiego, aby zaspokoić trend wzrostowy w ruchu pasażerskim i towarowym w ciągu najbliższych 20 lat kraj ten będzie potrzebować aż 1750 nowych samolotów pasażerskich i transportowych – w tym 1320 wąskokadłubowych i 430 szerokokadłubowych – o łącznej wartości 255 mld USD.

W najbliższych latach Indie staną się trzecim pod względem wielkości rynkiem lotniczym świata / Zdjęcie: Airbus

Chociaż spodziewa się, że znaczna część ruchu zostanie wygenerowana przez szybko rozwijającą się gospodarkę, nie bez znaczenia dla popytu na podróże lotnicze pozostanie też wzrost wskaźników zamożności, postępująca urbanizacja i wspierane przez władze programy w dziedzinie transportu lokalnego. Do 2036 statystyczny mieszkaniec Indii aż czterokrotnie zwiększy liczbę wykonywanych przelotów. W rezultacie ruch lotniczy obsługujący ten rynek przez najbliższe 20 lat będzie według prognoz rosnąć o 8,1% rocznie, czyli niemal dwa razy szybciej, niż szacowany dla reszty świata uśredniony wskaźnik 4,4%.

Według najnowszych obliczeń Grupy Airbus, w tym samym okresie (2017-2036) aż pięć i pół raza zwiększyć się ma w Indiach ruch lokalny, osiągając ten sam poziom, jaki obecnie widoczny jest na trasach krajowych w Stanach Zjednoczonych i czyniąc Indie jednym z najszybciej rosnących rynków świata.

Sercem naszej strategii jest ruch Make in India. Airbus może pochwalić się największym udziałem w Indiach spośród wszystkich międzynarodowych producentów samolotów i to we wszystkich programach, które obecnie prowadzimy. W ciągu ostatniej dekady aż 16-krotnie zwiększyliśmy wartość składanych w tym kraju zamówień, wynoszącą obecnie 550 mln USD rocznie – przypomina Srinivasan Dwarakanath, prezes Airbus Commercial Aircraft w Indiach. Wszystko wskazuje, że do 2019-2020 Indie staną się trzecim na świecie rynkiem lotniczym (Prognoza rynku Airbusa, 2017-06-12, Air India wydzierżawią A320neo, 2016-03-18, IndiGo odebrały pierwszego A320neo, 2016-03-14).


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.