Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Emirates i Formuła 1 przedłużają współpracę

Lotnictwo cywilne, 15 maja 2018

Linie Emirates i organizatorzy cyklu najbardziej prestiżowych międzynarodowych wyścigów samochodowych Formuła poinformowały o przedłużeniu i rozszerzeniu współpracy do końca 2022. Przewoźnik, który współpracuje z F1 w charakterze partnera globalnego od 2013, w ramach przedłużonej umowy skorzysta ze zwiększonej ekspozycji marki i zyska możliwość aktywizacji konsumentów podczas przeszło 15 wyścigów Mistrzostw Świata Formuły 1 w Europie, Azji, Australii, Ameryce Północnej i Ameryce Południowej.

Linie Emirates są partnerem Formuły 1 od 2013 / Zdjęcie: Emirates

Na podstawie nowej umowy, która weszła w życie na początku obecnego sezonu w marcu tego roku przy okazji Grand Prix Australii 2018 w Melbourne, linie Emirates zostaną również sponsorem tytularnym dzisiejszego wyścigu Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie oraz Grand Prix Niemiec w Hockenheim, który odbędzie się w dniach 20-22 lipca.

Emirates i Formuła 1 doskonale do siebie pasują, począwszy od globalnego zasięgu naszej siatki połączeń i miast, w których rozgrywane są wyścigi, po koncentrację na innowacyjności i technologii, które leżą u podstaw tej dyscypliny oraz naszego podejścia do opracowywania produktów i usług dla naszych klientów. Ponadto światowa popularność Formuły 1 sprawia, że możemy cieszyć się wyścigami wspólnie z milionami kibiców, którzy często korzystają z naszych linii – powiedział Thierry Antinori, wiceprezes i dyrektor handlowy Emirates.

Cieszymy się z przedłużenia naszej długofalowej współpracy z Emirates, naszym lojalnym partnerem i kibicem od 2013. Przed nami nowa, innowacyjna era w historii Formuły 1 i cieszymy się, że wkraczamy w nią wspólnie z tak słynną i wybitną marką jak Emirates – dodał Sean Bratches, dyrektor zarządzający ds. transakcji handlowych Formuły 1.

Tytuł partnera globalnego Formuły 1 w ciągu najbliższych pięciu lat będzie wiązał się z ekspozycją logo Emirates wzdłuż torów podczas wyścigów, w strefie dla gości Paddock Club, w trakcie interaktywnych działań aktywizujących fanów w strefach kibica F1 i na festiwalach kibiców F1 przy okazji wybranych wyścigów oraz w cyklu Supercar Hot Laps podczas ośmiu wyścigów, a także obecnością marki w mediach internetowych. Ponadto przewoźnik umożliwi członkom swojego programu lojalnościowego wymianę mil na udział w ekskluzywnych wydarzeniach dla VIP-ów w trakcie różnych wyścigów (Dobre wyniki Emirates, 2018-05-10).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.