Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot A330neo dla TAP

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 16 maja 2018

15 maja w zakładach w Tuluzie oblatano pierwszego Airbusa A330-900neo dla linii TAP Air Portugal. Samolot (nr ser. MSN18190), zakończył oblot po 4 h 32 min. Następnie dołączył do dwóch przedseryjnych A330-900neo, używanych od jesieni 2017 do prób w locie.

A330-900neo linii TAP Air Portugal startuje do inauguracyjnego lotu / Zdjęcie: Airbus

Jest to pierwszy samolot wyposażony w kabinę pasażerską Airbus Airspace. Na jego pokładzie zabudowano także część oprzyrządowania służącego do testów w celu sprawdzenia działania instalacji kabinowych ( m. in. Klimatyzacji) i pomieszczeń wypoczynkowych załogi.

Narodowy przewoźnik Portugalii zamówił 14 A330-900neo, przystosowanych do przewozu 304 pasażerów – 32 w klasie biznes, 96 w ekonomicznej premium i 176 w klasie ekonomicznej. Pierwsze A330-900neo mają trafić do TAP Portugal w połowie bieżącego roku, natychmiast po zakończeniu prób certyfikacyjnych i uzyskaniu niezbędnych dokumentów EASA i FAA (Pierwsze A330neo dla TAP Portugal, 2018-03-05).


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.