Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Inauguracyjny lot Emirates do Stansted

Lotnictwo cywilne, 13 czerwca 2018

Linie Emirates zainaugurowały nowe, codzienne połączenie z Dubaju do Londynu-Stansted. Boeing 777-300ER arabskiego przewoźnika wylądował na lotnisku Stansted 9 czerwca tuż przed godziną 14.00 czasu lokalnego.

Londyn-Stansted jest siódmym lotniskiem w Wielkiej Brytanii obsługiwanym przez linie Emirates / Zdjęcie: Emirates

Tym samym Londyn-Stansted został siódmym kierunkiem w Wielkiej Brytanii obsługiwanym przez Emirates. Jednocześnie liczba codziennych połączeń między Dubajem a trzema różnymi portami lotniczymi w Londynie wzrosła do 10, a Stansted dołączył do Gatwick i Heathrow. Nowy kierunek jest zarazem siódmym lotniskiem w Wielkiej Brytanii obsługiwanym przez linie Emirates. Już w październiku dołączy do nich Edynburg. Pozostałe lotniska to Londyn-Heathrow, Londyn-Gatwick, Birmingham, Newcastle, Manchester i Glasgow.

Samolotem używanym na nowej trasie jest Boeing 777-300ER Emirates w konfiguracji trzyklasowej, w którym znalazły się najnowocześniejsze, całkowicie zamknięte prywatne kabiny w klasie pierwszej oraz odnowione kabiny w klasie biznes i ekonomicznej. Drzwi przesuwne od podłogi do sufitu i eleganckie elementy wystroju nadają kabinom Emirates nowy wymiar luksusu i prywatności. We wszystkich kabinach pojawiły się także nowe fotele i unowocześnione systemy rozrywki pokładowej. Przewoźnik zaprezentował swoją nową ofertę na targach Dubai Air Show w 2017. Teraz pasażerowie będą mogli ją wypróbować po raz pierwszy na trasie do Wielkiej Brytanii (Samoloty Emirates bez okien?, 2018-06-07).


Powiązane wiadomości

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.