Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwsza sprzedaż A220

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 11 lipca 2018

Amerykańskie linie JetBlue stały się pierwszym nabywcą nowego Airbusa, podpisując memorandum o porozumieniu w sprawie zakupu 60 A220-300. Decyzja nowojorskiego towarzystwa została ogłoszona dosłownie kilka godzin po tym, jak samoloty Bombardier CSeries 100/300 zostały przemianowane na Airbusy A220.

Wizualizacja A220-300 w barwach JetBlue / Ilustracja: Airbus

Zamówienie JetBlue obejmuje 60 samolotów, których dostawy zaplanowano na początek 2020 i kolejnych 60 w ramach opcji, z dostawami od 2025. Wszystkie A220-300 mają pochodzić z zakładów Airbusa w Mobile.

Ponadto przewoźnik zmienił zamówienie i postanowił nabyć 25 A321neo zamiast takiej samej liczby A320neo. Wszystkie samoloty dla JetBlue będą napędzane silnikami rodziny Pratt & Whitney PW1000.

Długo wyczekiwana decyzja JetBlue jest ciosem dla Embraera, który oferował przewoźnikowi samoloty E195-E2. Jak mówi oficjalne stanowisko amerykańskiego towarzystwa Embraer 190 odegrał ważną rolę w siatce połączeń JetBlue od 2005, a najnowsze studium dowiodło, że ekonomika A220 pozwoli nam obniżyć koszty w nadchodzących latach. W dodatku większa pojemność A220 daje przewagę nad 100-miejscowymi Embraerami.

Wybór A220 jako uzupełnienie rozwijającej się rodziny A320 jest poparciem zarówno dla A220, jak i sposobu, w jaki te dwa samoloty mogą ze sobą współpracować, aby zapewnić elastyczność siatki połączeń i wspaniały komfort pasażerów – zauważył Eric Schulz, dyrektor handlowy Airbus Commercial Aircraft.

Rozwijamy naszą flotę dla przyszłości JetBlue, a imponująca oferta i ekonomika A220-300 zapewniają nam elastyczność i wspierają nasze kluczowe priorytety finansowe i operacyjne. JetBlue zbliżają się do 20-lecia istnienia, a A220, w połączeniu z naszymi A321 i odnowionymi A320, pomoże nam zapewnić najlepszy komfort pasażerom i spełnić nasze długoterminowe cele finansowe, ponieważ będziemy kontynuować rozwój w przyszłości – dodał Robin Hayes, dyrektor generalny JetBlue.

CSALP zobowiązuje się do dostarczania najlepszych w świecie samolotów o pojemności od 100 do 150 miejsc, a wybór A220-300 przez JetBlue pokazuje, że nasz zespół wygrywa – podkreślił Philippe Balducchi, dyrektor generalny CSALP (CSeries oficjalnie w portfolio Airbusa , 2018-07-10, Kolejne A321 dla JetBlue, 2016-07-27).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.