Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Irańskie samoloty wracają do służby

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, Strategia i polityka, 10 sierpnia 2018

Agencja Mehr opublikowała informacje o przywróceniu do służby kilkunastu samolotów bojowych wojsk lotniczych Islamskiej Republiki Iranu. Pod koniec lipca wojsko odebrało jednego myśliwca F-14 Tomcat i 10 uderzeniowych Su-22, a na początku sierpnia – po jednym Mirage F1 i F-5 Tiger II.

Irańskie Su-22 powróciły do służby po 28 latach uziemienia

Jak poinformował dowódca irańskich wojsk lotniczych gen. bryg. Amir Ali Hajizadeh, Su-22 były uziemione od 28 lat, a ich przeglądy naprawcze i modernizację przeprowadziły miejscowe przedsiębiorstwa wojskowe i cywilne. W relacji mówi się też, że irańskie Su-22 zostały przystosowane do przenoszenia bomb kierowanych i amunicji inteligentnej, nowoczesnych kierowanych pocisków rakietowych powietrze-powietrze i powietrze-ziemia oraz przekazywania danych odebranych z bezzałogowych statków latających. W niedalekiej przyszłości Su-22 mają być też zdolne do przenoszenia pocisków manewrujących.

Miejscowe zakłady zajęły się też z powodzeniem przeglądami naprawczymi myśliwców F-14 / Zdjęcia: mehrnews.com

Źródła irańskie podały też, że przegląd naprawczy F-14 pochłonął 35 tys. rbh. Analogiczne prace przy Mirage F1 trwały 25 tys. rbh, a przegląd naprawczy F-5 zajął 12,5 tys. rbh. Niedawno rozpoczęto produkcję seryjną przeznaczonych dla Tomcatów pocisków Fakour-90 (Produkcja seryjna irańskich kopii AIM-54, 2018-07-24).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.