Boeing zanotował w 2010 obrót w wysokości 64,3 mld USD. To o 6% mniej, niż w poprzednim roku. Tradycyjnie połowa tej sumy przypadła na sektor samolotów pasażerskich.
Zakłady produkujące i obsługujące samoloty pasażerskie zanotowały obrót w wysokości 31,8 mld USD. To aż o 7% mniej niż w 2009, co wynika ze zmniejszenia liczby wyprodukowanych maszyn (zobacz: 462 samoloty Boeinga).
Sektor wojskowo-kosmiczny także zanotował zmniejszenie obrotów, o 5%, z 33,7 do 31,9 mld USD. Obroty spółki Boeing Capital, zajmującej się obsługa finansową części transakcji, spadły z 660 do 639 mln USD.
Jednocześnie jednak koncern zanotował wzrost zysków, z 1,3 do 3,3 mld USD, co harmonizowało ze wzrostem wartości akcji koncernu.
O ile gorsze wyniki sektora cywilnego wynikały ze zmniejszenia dostaw, co było związane z opóźnieniami prac wdrożeniowych samolotów Dreamliner i najnowszej wersji B747, spadek produkcji specjalnej wynikał przede wszystkim z cięć wydatków Pentagonu.
Na 2011 zarząd koncernu planuje znaczne zwiększenie obrotów, aż do przedziału 68-71 mld USD. Kwota ta powinna zostać uzyskana głównie przez wzrost produkcji samolotów pasażerskich (485-500 egz.). Poziom produkcji specjalnej powinien utrzymać się na tym samym lub tylko nieco wyższym poziomie.