Przedstawiciele fińskiego przewoźnika poinformowali o wyborze International Aero Engines (IAE) jako dostawcy silników dla zamówionych w 2010 pasażerskich Airbusów A321.
Finnair zdecydował się na wybór silników V2533-A5, będących wersją rozwojową popularnych na świecie V2500 (V2500 dla KC-390, 2011-07-26). Nowe jednostki napędowe pozwolą fińskiemu przewoźnikowi na zmniejszenie zużycia paliwa nawet do 300 ton paliwa w skali rocznej w przeliczeniu na jeden samolot. Ograniczeniu ulegnie też emisja dwutlenku węgla do atmosfery.
Poza wydajnymi silnikami, spadek zużycia paliwa zagwarantują Finnair nowe końcówki skrzydeł typu Sharklet, które zamontowane zostaną na zamówionych samolotach (Pierwszy przedseryjny A320 z Sharkletami, 2012-04-28). Jak przypomina ich producent, Finnair był pierwszym na świecie przewoźnikiem, który zdecydował się na zakup A321 wyposażonego w Sharklety (Rekordowa ILA, 2010-06-16). Samoloty z końcówkami skrzydeł tego typu zamówiła też AirAsia (Pierwsze A320 z Sharkletami do końca 2012, 2012-09-12).