Sadków dla cywili
Do końca listopada 2012 spółka Holma przeniesie tymczasowy terminal pasażerski z lotniska Łódź-Lublinek do Radomia, a najpóźniej do początku maja 2013 zrealizuje prace wykończeniowe w budynku terminalu postawionym na lotnisku Radom-Sadków. To kolejny ważny krok na drodze do otwarcia międzynarodowego portu lotniczego w Radomiu.

Port Lotniczy Radom-Sadków będzie lotniskiem cywilnym, obsługującym międzynarodowy ruch pasażerski i towarowy. Inwestycja wykorzystuje istniejącą infrastrukturę wojskowej 42. Bazy Lotnictwa Szkolnego.
Początkowo Port Lotniczy będzie miał klasę 3C, a docelowo 4D. Klasa 3C określa lotniska o długości pasa startowego w przedziale 1200–1800 m i mogące przyjmować samoloty o rozpiętości skrzydeł do 36 m oraz szerokości podwozia do 9 m. To oznacza, że Port Lotniczy Radom-Sadków już od początku funkcjonowania będzie mógł obsługiwać maszyny typu Boeing B737 i Airbus A320, najpopularniejsze w ruchu regionalnym i czarterowym.
Klasę 4D mają lotniska o długości pasa startowego powyżej 1800 m oraz mogące przyjmować samoloty o rozpiętości skrzydeł do 52 m i szerokości podwozia do 14 m.