Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Caravana w RPA

Lotnictwo wojskowe, 18 czerwca 2014

W RPA rozbił się wczoraj samolot wojsk lotniczych Cessna Caravan. Z 5 osób znajdujących się na jego pokładzie 3 zginęły, a 2 zostały ranne.

W czasie 2010 Soccer World Cup samoloty Cessna Caravan 41. Squadron wykonywały loty obserwacyjne związane z jego bezpieczeństwem (Operation Kgwele). Na stateczniku umieszczono wówczas logo mistrzostw / Zdjęcie: Dean Wingrin

Samolot Cessna Caravan sił zbrojnych RPA wystartował wczoraj rano z lotnisko Sabi Sabi. Leciał do Lydenburga. Na jego pokładzie znajdowała się dwuosobowa załoga i trzech pasażerów.

Samolot rozbił się ok. 10:30 w rejonie góry Misty, przy przełęczy Long Tom, niedaleko Lydenburga. Po zlokalizowaniu wraku członkowie ekipy poszukiwawczo-ratowniczej stwierdzili, że w katastrofie zginęli piloci i jeden z pasażerów. Pozostali dwaj zostali ciężko ranni. Po przewiezieniu do szpitala w Nelspruit okazało się, że ich stan jest stabilny. Pilotem, który zginął w katastrofie był kpt. Francois Hugo.

Rozbity samolot to jednosilnikowy górnopłat z napędem turbośmigłowym Cessna 208 Caravan I. Maszyna należała do 41. Squadron z Waterkloof, wchodzącego w skład Operations Training Camp w Lydenburgu.


Drukuj Góra