Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Próby głowicy M-19HD

Przemysł zbrojeniowy, 10 lipca 2014

IAI przeprowadziło pierwsze próby nowej głowicy optoelektronicznej M-19HD.

We wnętrzu M-19HD można zabudować maksymalnie 7 czujników

Przedsiębiorstwo Israel Aerospace Industries (IAI) poinformowało o przeprowadzeniu pierwszej próby działania nowej głowicy optoelektronicznej M-19HD, podwieszonej pod kadłubem samolotu Piper PA-23. Lot trwał ok. 2,5 h. W jego trakcie sprawdzono pracę czujników, systemu stabilizacji i zdolność śledzenia celów.

M-19HD to wielozakresowa, wieloczujnikowa głowica optoelektroniczna. W jej wnętrzu można zabudować maksymalnie 7 czujników, umożliwiających śledzenie i obserwację obiektów niezależnie od pory doby warunków atmosferycznych.

Głowica M-19HD podwieszona pod kadłubem samolotu PA-23 / Zdjęcia: Israel Aerospace Industries

Zastosowanie wieloczynnościowego automatycznego układu śledzącego znacznie zmniejsza wysiłek operatora, jednocześnie zwiększając świadomość sytuacyjną. Wbudowany blok pomiarowy IMU / odbiornik GPS zapewnia dużą dokładność geolokalizacji obserwowanego obiektu.

Docelowo nowa głowica służyć ma jako wyposażenie bezzałogowych statków latających Heron 1 i Heron TP (Harfangi wylatały już 10 tysięcy godzin, 2014-02-25, Indie kupują kolejne Herony, 2013-12-29). Producent zapowiada, że wkrótce rozpoczną się próby w locie w/w bsl z zabudowaną M-19HD.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.