Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

P68 dla marynarki wojennej Chile

Lotnictwo wojskowe, Marynarka wojenna, 02 października 2015

Marynarka Wojenna Chile zakupiła 7 samolotów Vulcanair P68.

P68 Observer 2 w barwach Armada de Chile / Rysunek: Vulcanair

Dyrekcja Generalna Terytoriów Morskich i Marynarki Handlowej Chile (DIRECTEMAR), będąc jedną z agencji Armada de Chile (marynarki wojennej) podpisała z włoskim przedsiębiorstwem Vulcanair kontrakt na dostawę 7 samolotów P68 Observer 2 (P68 liczy delfiny, 2015-04-01). Strony nie podały jego wartości do publicznej wiadomości. Dostawy zostaną zrealizowane w latach 2016-2017.

Będą one przeznaczone do różnorodnych zadań: poszukiwań i ratownictwa, policyjnych, poszukiwań i rozpoznania, ewakuacji medycznej i transportu. W związku z tym w skład ich wyposażenia wejdą m. in. układ automatycznej identyfikacji statków i kamera termowizyjna.

O wyborze włoskich samolotów zadecydowała ich konfiguracja aerodynamiczna – są to dwusilnikowe górnopłaty z bogato oszkloną kabiną – zapewniająca dobrą widoczność. Kolejnym atutem jest zasięg. Jak podaje DIRECTEMAR, niektóre misje wymagają przebycia ok. 1480 km.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.