Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot drugiego prototypu Mi-171A2

Lotnictwo cywilne, 10 listopada 2015

W Moskwie rozpoczęły się próby w locie drugiego prototypu śmigłowca Mil Mi-171A2.

Drugi prototyp Mi-171A2 w trakcie prób w locie / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii

Moskiewskie zakłady śmigłowcowe im. M.L. Mila, wchodzące w skład holdingu Wiertalioty Rossii rozpoczęły próby w locie drugiego prototypu średniego śmigłowca wielozadaniowego Mil Mi-171A2 (Pierwszy lot Mi-171A2, 2014-11-26). Jego zespół napędowy stanowią dwa silniki turbowałowe WK-2500PS-03 z cyfrowym układem sterowania (FADEC), o mocy startowej 2400 KM każdy. Pomocniczy zespół napędowy (APU) Safir umożliwia rozruch silników na wysokości do 6000 m n.p.m.

W śmigłowcu zabudowano nowe kompozytowe łopaty wirnika nośnego, a także przekonstruowano jego tarczę sterującą i piastę. Zwiększyło to siłę ciągu wirnika nośnego o ok. 7000 N, przy jednoczesnym zmniejszeniu jego masy. Śmigło sterujące także ma kompozytowe łopaty, zabudowane w układzie X, co zwiększa jego sprawność i zmniejsza poziom emitowanego hałasu.

Maksymalna masa startowa Mi-171A2 w kategorii A wzrosła o 1000 kg, do 13 500 kg. Zwiększono też masę ładunku płatnego, przewożonego na zawiesiu zewnętrznym, do 5000 kg.

Wyposażenie kabiny załogi stanowi awionika glass cockpit KBO-17. Wszystkie informacje pilotażowo-nawigacyjne i parametry pracy zespołu napędowego wyświetlane są na 5 wskaźnikach ciekłokrystalicznych.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.