W Moskwie rozpoczęły się próby w locie drugiego prototypu śmigłowca Mil Mi-171A2.
Moskiewskie zakłady śmigłowcowe im. M.L. Mila, wchodzące w skład holdingu Wiertalioty Rossii rozpoczęły próby w locie drugiego prototypu średniego śmigłowca wielozadaniowego Mil Mi-171A2 (Pierwszy lot Mi-171A2, 2014-11-26). Jego zespół napędowy stanowią dwa silniki turbowałowe WK-2500PS-03 z cyfrowym układem sterowania (FADEC), o mocy startowej 2400 KM każdy. Pomocniczy zespół napędowy (APU) Safir umożliwia rozruch silników na wysokości do 6000 m n.p.m.
W śmigłowcu zabudowano nowe kompozytowe łopaty wirnika nośnego, a także przekonstruowano jego tarczę sterującą i piastę. Zwiększyło to siłę ciągu wirnika nośnego o ok. 7000 N, przy jednoczesnym zmniejszeniu jego masy. Śmigło sterujące także ma kompozytowe łopaty, zabudowane w układzie X, co zwiększa jego sprawność i zmniejsza poziom emitowanego hałasu.
Maksymalna masa startowa Mi-171A2 w kategorii A wzrosła o 1000 kg, do 13 500 kg. Zwiększono też masę ładunku płatnego, przewożonego na zawiesiu zewnętrznym, do 5000 kg.
Wyposażenie kabiny załogi stanowi awionika glass cockpit KBO-17. Wszystkie informacje pilotażowo-nawigacyjne i parametry pracy zespołu napędowego wyświetlane są na 5 wskaźnikach ciekłokrystalicznych.