Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Prezentacja Airbusa A350-1000

Lotnictwo cywilne, 18 kwietnia 2016

Airbus zaprezentował pierwszy samolot A350-1000. Na razie nie wyposażono go jeszcze w zespół napędowy.

Pierwszy A350-1000, na razie bez zabudowanego zespołu napędowego / Zdjęcie: Airbus

W piątek po południu w zakładach w Tuluzie, linię montażu końcowego im. Rogera Béteille, opuścił pierwszy przedseryjny samolot komunikacyjny Airbus A350-1000. Prace przy jego montażu rozpoczęto 2 miesiące wcześniej (Montaż końcowy pierwszego A350-1000, 2016-02-10). Następny etap działań polegać będzie na sprawdzeniu instalacji płatowcowych. W dalszej kolejności nałożona zostanie powłoka lakiernicza i zabudowane będą pozostałe elementy wyposażenia kabiny pasażerskiej.

Oblot pierwszego A350-1000 (MSN059) ma nastąpić przed końcem br. W programie prób wezmą udział 3 samoloty przedseryjne. Kadłub drugiego z nich (MSN065) jest już całkowicie ukończony.

Dostawy seryjnych A350-1000 rozpoczną się w połowie 2017. Będą one napędzane silnikami Rolls-Royce Trent XWB-97. Pierwsze z nich trafią do Qatar Airways, które jako pierwsze w świecie stały się użytkownikiem innych statków powietrznych z tej rodziny – A350-900. Łącznie arabskie linie eksploatować będą 43 A350-900 i 37 A350-1000 (Pierwszy A350 dla Qatar Airways, 2014-12-22).

Ogółem Airbus zdobył zamówienia na 181 A350-1000. Oprócz Qatar Airways zakupiły je także Air Caraïbes (3, A350 dla Air Caraibes, 2013-12-20), Air Lease Corporation (5), Asiana (10), British Airways (18), Cathay Pacific (26, Pierwszy A350 dla Cathay Pacific, 2016-03-25), Etihad (22), Japan Airlines (13), LATAM (12) i United Airlines (35).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.