Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Opóźnienie dostaw Hawków

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 26 listopada 2008

BAE Systems potwierdziło, że dostawa pierwszego Hawka 128 nastąpi dopiero w przyszłym roku. Według kontraktu, RAF miały otrzymać 10 samolotów do końca bieżącego roku.

Pierwszy Hawk 128 miał być dostarczony październiku 2008 do bazy Valley na podstawie budzącego kontrowersje kontraktu rozwojowego z 2004 (samolot został wybrany bez przetargu przez ówczesnego ministra obrony Geoffa Hoona), potwierdzonego w październiku 2006 zakupem 28 samolotów za 450 mln funtów. Według przedstawicieli BAE Systems, opóźnienie wynika z kłopotów z łańcuchem dostaw. Jednak - ich zdaniem - nie powinno mieć negatywnego wpływu na proces szkolenia w RAF.

Hawk Mk128 to najnowsza wersja produkowanego od kilku dziesięcioleci samolotu szkolno-treningowego. Jest on wyposażony w nową awionikę i kokpit odpowiadający myśliwcowi nowej generacji - Eurofighter Typhoon. Samoloty są budowane w zakładach BAE Systems Brough i dostarczane do Warton, gdzie przechodzą testy. Stamtąd mają trafiać do Valley.

Nowe Hawki są ważnym elementem Military Flying Training System - wspólnego przedsięwzięcia MoD i Ascent - konsorcjum Lockheed Martina i VT Group. Tego samego typu samoloty kupiły także Indie. Również ten kontrakt jest realizowany z problemami (Indie wstrzymały odbiór Hawków).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.