Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy ATR 72-600 dla Air Caledonie

Lotnictwo cywilne, 26 listopada 2016

Linie Air Calédonie odebrały pierwszy samolot komunikacji regionalnej ATR 72-600.

Pierwszy nowy ATR 72-600 przekazany Air Calédonie rozpocznie loty komercyjne 7 grudnia / Zdjęcie: ATR

Wczoraj w Tuluzie przedstawiciele linii Air Calédonie odebrali pierwszy z 4 zamówionych samolotów turbośmigłowych komunikacji regionalnej ATR 72-600. Jest on przystosowany do przewozu 86 pasażerów (Aeromar kupuje ATR serii -600, 2016-11-15, Air Vanuatu odbierają ATR 72-600, 2016-11-09).

Samuel Hnepeune, dyrektor generalny Air Calédonie, stwierdził: Dzisiejsza dostawa stanowi kolejny ważny krok w strategii linii budowania mocnych podstaw na przyszłość. Decyzja, aby kontynuować eksploatację ATR na naszych krótkodystansowych połączeniach między wyspami jest podstawą planu o wyposażeniu floty Air Calédonie w najbardziej paliwowooszczędne i niezawodne samoloty. Znakomita skuteczność operacyjna rodziny ATR serii -600 i wygoda sprawiają, że jest to właściwy wybór dla naszej linii lotniczej – dodał Samuel Hnepeune.

Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Air Calédonie w okresie wzrostu – powiedział Christian Scherer, prezes ATR. – Wraz z wprowadzeniem nowoczesnych samolotów ATR serii -600 Air Calédonie ponownie okazały zaufanie do naszych produktów. Air Calédonie wprowadzają poważne zmiany i mamy przyjemność oglądać, jak ATR 72-600 staje się integralną części sukcesu ą linii lotniczej – podkreślił Christian Scherer.

Air Calédonie i ATR rozpoczęły współpracę w 1986, kiedy pierwszy ATR 42 rozpoczął loty między wyspami. Obecnie flota nowokaledońskiego towarzystwa składa się z 3 ATR 72-500 i jednego ATR 42-500, które do lutego 2017 zostaną zastąpione przez nowsze modele. Pierwszy ATR 72-600 rozpocznie loty komercyjne 7 grudnia, obsługując połączenie z portu lotniczego Numea-Magenta (hubu linii) do Koné. Średnio ma on wykonywać 26 lotów w obie strony tygodniowo.

Air Calédonie utrzymuje regularne połączenia w obrębie Nowej Kaledonii, w celu utrzymania rozwoju gospodarczego i turystyki. Obsługujące 9 tras z Noume-Magenta linie zostały utworzone w 1954 przez grupę entuzjastów lotniczych. Obecnie Air Calédonie przewożą rocznie nie mniej niż 440 tys. pasażerów i 1900 t ładunków.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.