Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A350 dla Air Caraibes

Lotnictwo cywilne, 01 marca 2017

Linie Air Caraïbes odebrały pierwszy z zamówionych samolotów szerokokadłubowych Airbus A350-900.

Pierwszy A350-900 w barwach Air Caraïbes już jutro rozpocznie loty komercyjne / Zdjęcie: Airbus

Wczoraj w zakładach Airbusa w Tuluzie przedstawiciele linii Air Caraïbes odebrali pierwszy szerokokadłubowy samolot komunikacyjny A350-900, dzierżawiony od AerCap (A350 dla Air Caraibes, 2013-12-20). W ten sposób przewoźnik z Gwadelupy stał się pierwszym francuskim towarzystwem eksploatującym samoloty tego typu.

Już o 14:00 A350-900 w barwach Air Caraïbes odleciał z Tuluzy do portu lotniczego Paryż-Orly. Stamtąd już jutro wyruszy w pierwszy rejs komercyjny do Pointe-à-Pitre i Fort-de-France.

Samolot przystosowany jest do przewozu 389 pasażerów w konfiguracji trzyklasowej (18 w klasie biznes, 45 w ekonomicznej premium i 326 w klasie ekonomicznej). Jego wyposażenie stanowi kabina Airspace by Airbus z nową instalacją oświetlenia, zmniejszającą efekty zmiany stref czasowych.

Air Caraïbes zamówiły łącznie 6 A350-900. 3 z nich zostaną dostarczone bezpośrednio przez producenta, a pozostałe będą dzierżawione. Docelowo nowe samoloty zastąpią A330, używane obecnie do obsługi połączeń dalekodystansowych z Paryża do Gwadelupy, Martyniki, Saint-Martin, Haiti, Dominikany i Gujany Francuskiej.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.