Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Ostatnie wyprodukowane MiG-21

Przemysł zbrojeniowy, Lotnictwo wojskowe, 27 marca 2017

22 marca wytwórnia Guizhou Aircraft Industry Corporation (GAIC) przekazała wojskom lotniczym dwa ostatnie wyprodukowane samoloty JJ-7A. Samoloty, o numerach burtowych 3827 i 3828, trafiły do 2. Lotniczej brygady szkolnej. Dwumiejscowe JJ-7A to chińskie kopie samolotów szkolnych MiG-21U.

Jeden z dwóch ostatnich wyprodukowanych JJ-7A

Dwa zmontowane przez GAIC JJ-7A to ostatnie w historii wyprodukowane samoloty rodziny MiG-21 (. Ich produkcja, m.in. w ZSRS i ChRL, trwała 58 lata, od 1959 do 2017. Pierwotnie informowano, że GAIC zakończy produkcję JJ-7A w 2015, ostatecznie jednak ta potrwała 2 lata dłużej. W sumie w ZSRS, ChRL, Indiach i Czechach wyprodukowano blisko 15 tys. samolotów rodziny MiG-21 (Tanzania wymieniła J-7, 2013-11-15).

Wytwarzanie jednomiejscowych J-7 z rodziny MiG-21 Chengdu Aircraft Industry Group zakończyła w 2013. Wówczas to dostarczono Bangladeszowi ostatnie z 16 zamówionych wielozadaniowe F-7BGI.

ChRL nie kupiła od ZSRS licencji na produkcję samolotów szkolnych rodziny MiG-21. Według nieoficjalnych informacji, za wzór dla budowy kopii posłużył Chińczykom MiG-21US pozyskany w 1979 od Egiptu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.