Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cichy A350-1000

Lotnictwo cywilne, 12 kwietnia 2017

Airbus przeprowadził pomiary hałasu emitowanego przez samolot komunikacyjny A350-1000.

Pomiary hałasu emitowanego przez A350-1000 przeprowadzono w pobliżu bazy Morón w Hiszpanii / Zdjęcie: Airbus

W dn. 27 marca – 5 kwietnia specjaliści Airbusa przeprowadzili badania mające na celu określenie poziomu hałasu emitowanego przez samolot szerokokadłubowy A350-1000, podczas startu, lądowania i rozruchu silników. Był to jeden z etapów prób certyfikacyjnych.

Badania zrealizowano w pobliżu bazy Morón Ejército del Aire (wojsk lotniczych Hiszpanii). Wziął w nich udział trzeci przedseryjny A350-1000 (MSN065), wyposażony w kompletną kabinę pasażerską (Próby A350-1000, 2017-03-17).

Zespół napędowy A350-1000 stanowią 2 silniki Rolls-Royce Trent XWB-97, rozwijające ciąg 430 kN każdy. Jak poinformował koncern z Tuluzy wstępne wyniki prób hałasu dowodzą, że są one bardzo ciche i z dużym zapasem spełniają wymagania stawiane przez przepisy EASA CS-36 i FAA Part 36.

Airbus zdobył dotychczas zamówienia na 211 A350-1000, od Qatar Airways (37), United Airlines (35), Cathay Pacific (26), Etihad (22), British Airways (18), LATAM (14), Iran Air (16), Japan Airlines (13), Asiana Airlines (10), Air Lease Corporation (9), Virgin Atlantic (8) i Air Caraïbes (3).  Pierwsze seryjne samoloty mają wejść do eksploatacji przed końcem br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.