Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło

Porozumienie CSAT i grupy Air France

Lotnictwo cywilne, 26 maja 2017

Czech Airlines Technics wygrało kilkuetapowy przetarg na 9-letnią kompleksową obsługę podwozi samolotów Boeing 737NG należących do przewoźników grupy Air France: Transavia Airlines i Transavia France.

Przez 9 lat Czech Airlines Technics będzie zajmować się remontami i kompleksową obsługą podwozi samolotów Boeing 737NG należących do Transavia Airlines i Transavia France / Zdjęcie: Marcin Sigmund

Usługi świadczone przez Czech Airlines Technics (CSAT) będą obejmować m.in. obsługę techniczną i remonty główne zespołów podwozi oraz ich elementów, a także wypożyczanie zastępczych zespołów podwozi. W ramach zawartego porozumienia CSAT zobowiązała się do przeprowadzenia 19 planowych remontów generalnych zespołów podwozi w Boeingach 737NG należących do linii Transavia France i 32 generalnych napraw dla holenderskiej Transavii (Transavią z Katowic do Amsterdamu , 2017-05-12).

 – Zwycięstwo w tak wymagającym przetargu jest dowodem na to, że na przestrzeni wielu lat CSAT dowiodło jakości świadczonych usług i zdolności do utrzymania ich wysokiego standardu oraz terminowości realizacji zamówień. W ciągu trwającego 9 lat kontraktu CSAT dokona generalnego remontu co najmniej 96 zespołów podwozi Boeingów 737-700 i 737-800 – powiedział Václav Řehoř, przewodniczący zarządu dyrektorów Czech Aeroholding.

W ciągu 17 lat działalności CSAT wykonało 360 remontów generalnych zespołów podwozi samolotów Boeing 737 i jako drugie na świecie zostało dopuszczone do wykonywania takich prac przy Boeingach 737NG. Obecnie CSAT dysponuje 4 kompletnymi zestawami podwozi (3 do Boeingów 737NG i jednym do Boeingów 737 Classic), które są wypożyczane na czas remontu zespołów wybudowanych z samolotów klientów, dzięki czemu do minimum skracany jest czas wyłączenia samolotu z lotów.

CSAT szczyci się również jednym z najkrótszych czasów wykonywania remontów głównych podwozi, wynoszącym 28 dni. W związku z dużym zapotrzebowaniem na remonty, w tym roku planuje zakup kolejnego, czwartego, zestawu podwozi do Boeingów 737NG.

Do wykonywania prac obsługowych podwozi CSAT ma 3 linie produkcyjne, co pozwala osiągnąć przeciętną wydajność 30 remontów generalnych zespołów podwozi Boeingów 737 rocznie. Wybudowanie i zabudowanie remontowanych podwozi może odbywać się zarówno w warsztatach CSAT, jak i na innych lotniskach.

CSAT jest spółką-córką Czech Aeroholding Group, zajmującą się prowadzeniem napraw i przeglądów samolotów z rodziny Airbus A320, Boeing 737 i ATR. Wśród jej klientów znajdują się m.in. tacy przewoźnicy jak: Czech Airlines, Enter Air, Finnair, Germania, Neos, Transavia Airlines, Transavia France, Travel Service i UTair. CSAT zajmuje się także wykonywaniem różnego rodzaju modyfikacji, biuletynów obsługowych, wymianą silników oraz zabudową wingletów i sharkletów.

Na podstawie informacji Marcina Sigmund


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2024 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.