Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Najbardziej obciążone trasy lotnicze

Lotnictwo cywilne, Imprezy branżowe, 25 września 2017

Podczas World Routes 2017 w Barcelonie portal Routesonline opublikował listę najbardziej obciążonych w połowie 2017 tras lotniczych świata. Okazuje się, że w pierwszej dwudziestce znalazło się aż 18 tras azjatyckich. Dopiero w drugiej dziesiątce uplasowały się dwie trasy spoza Azji: z Domodiedowa pod Moskwą do Symferopola na Krymie (12 miejsce z 186 239 pasażerami miesięcznie w lipcu 2017, 1188 km) i z Palma de Majorka do Dusseldorfu (16 msc., 165 758 pas., 1362 km).

Hong Kong International Airport w widoku z lotu ptaka / Zdjęcie: via Hoosier Tim’s Travel

Według opublikowanej klasyfikacji, najbardziej obciążoną trasą lotnicza świata jest rejs z Hong Kongu do Tajpej (Taoyuan) na Tajwanie. W lipcu tą liczącą 802 km trasą przeleciało 451 801 pasażerów. Samoloty z Hong Kongu do Tajpej startują średnio co 18 minut, realizując 80 lotów na dobę. Trasę obsługuje pięć linii (w kolejności wielkości przewozów): Cathay Pacific, China Airlines, EVA Airways, Hong Kong Airlines i Cathay Dragon.

Na drugim miejscu listy uplasowała się trasa z Dżakarty (Soekarno-Hatta) do Singapuru (Changi) o długości 896 km (322 488 pas.), a na trzecim lot z Kuala Lumpur w Malezji do Singapuru (Changi) o długości 296 km (269 395 pas.). Kolejne miejsca zajmują trasy z Seulu (Incheon) do Osaki (Kansai) o długości 972 km (233 920 km) i Z Hong Kongu do Szanghaju (Pudong) o długości 1247 km (1247 km).


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.