Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowy HUD dla C-17

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 13 marca 2018

W bazie US Air Force Edwards personel 418. eskadry prób w locie rozpoczął w ubiegłym tygodniu testy nowego wskaźnika przeziernego (HUD) przeznaczonego dla samolotu transportowego C-17 Globemaster III (Testy C-17 z finletami, 2016-04-10). Dostawcą nowego urządzenia jest Elbit Systems.

Nowy wskaźnik przezierny przeznaczony dla pilotów transportowców C-17 / Ilustracja: Airbus

Jak twierdzą przedstawiciele producenta, nowy wskaźnik przezierny jest większy i wyraźniej wyświetla symbologię w porównaniu z używanym obecnie HUD-em, który skonstruowano niemal 30 lat temu, a jego zabudowanie i obsługa są  znacznie prostsze. Zdaniem mjra Daniela Edelsteina, pilota 418. eskadry, nowy wskaźnik ma szersze pole widzenia i ostrzejszy obraz, dzięki czemu lotnik wkłada mniej wysiłku w analizę obrazu.  


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.