Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Aero 2009: Samolot dla mistrza

Lotnictwo cywilne, 03 kwietnia 2009

Corvus, niewielki, ale już znany dobrze znany producent węgierski, przywiózł na Aero 2009 prototyp swego najnowszego produktu Racer 540.

To jednoosobowy kompozytowy samolot akrobacyjny, który zaprojektowano i zbudowano specjalnie dla węgierskiego mistrza akrobacji lotniczej, Petera Beseneyi. Konstrukcja powstała w ekspresowym tempie 7 miesięcy i zaraz po wystawie powinna odbyć swój pierwszy lot.

Proces certyfikacji w klasie experimental ma zająć kilka następnych miesięcy, a premierowy występ Racera jest przewidziany na 20 sierpnia, gdy w Budapeszcie będą się odbywać kolejne zawody akrobacyjne.

Corvus planuje przeprowadzić pełny proces certyfikacji swego nowego samolotu i sprzedawać go za około 300 tys. Euro, co będzie atrakcyjną ceną jak na tak ekskluzywny samolot.

Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.