Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa Cessny Citation pod Memphis

Wypadki, Lotnictwo cywilne, 01 grudnia 2018

Wczoraj przed południem z pasa nr 36 lotniska Jeffersonville-Clark w Indianie wystartował odrzutowy samolot dyspozycyjny Cessna CitationJet. Na jego pokładzie znajdowały się 3 osoby. Celem lotu był Chicago-Midway Airport.

Samolot Cessna CitationJet rozbił się na drobne szczątki, rozrzucone na dużej powierzchni. Część z nich spłonęła / Zdjęcie: via wgntv

Samolot wystartował o 11:24 czasu lokalnego. 4 minuty później utracono z nim kontakt. Później okazało się, że samolot rozbił się 12 km od miejsca startu. Jego szczątki znaleziono rozrzucone na zalesionym terenie na północny zachód od lotniska, na obrzeżach Louisville.

Poszukiwania utrudniała mglista pogoda i gęsty las. Ratownicy mogli poruszać się tam jedynie pieszo. Gdy dotarli na miejsce katastrofy okazało się, że wszyscy lecący samolotem zginęli. Jedną z ofiar okazał się członek zarządu Ball State of Truststees i prezes TEG Architects, znany architekt 63-letni Wayne Estopinal. Być może to on pilotował samolot, do czego miał odpowiednie uprawnienia.

Rozbity samolot to odrzutowy dolnopłat Cessna 525A CitationJet CJ2+ numer rejestracyjny N525EG, nr ser. 525A-0449, oblatany w 2009. Samolot był własnością EstoAir LLC z siedzibą w Jeffersonville, kontrolowanej przez Estopinala.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.