Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Początek testów Tu-214LMK

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, Przemysł zbrojeniowy, 06 stycznia 2019

29 grudnia 2018 w Kazaniu oblatano latające laboratorium Tu-214LMK (nr burt. 64507). Samolot zbudowano w KAZ im. Gorbunowa na bazie pasażerskiego Tu-214 nr fabryczny 42305007, nr ser. 507, nr rej. RA-64507 wyprodukowanego w 2003. Zabudowano w nim kompleks modelowania w locie LMK-214, który ma posłużyć do testów kompleksu radiolokacyjnego przeznaczonego do zmodernizowanych bombowców Tu-160M2, a w dalszej perspektywie także bombowców nowej generacji PAK DA. Zewnętrznie Tu-214LMK różni się od standardowego samolotu pasażerskiego przede wszystkim wydłużoną owiewką anteny radiolokatora umieszczoną w części nosowej kadłuba.

Latające laboratorium Tu-214LMK w pierwszym locie. Kazań, 29 grudnia 2018 / Zdjęcie: RussianPlanes

Według danych z 2014, program budowy latającego laboratorium z kompleksem LMK-214 miał zostać zrealizowany do końca 2017. Jego koszt oceniono na 1,71 mld rubli, z czego 600 mln przeznaczono na zakup używanego samolotu Tu-214. Zakupiony egzemplarz wylatał dotąd 3353 godzin, wykonując 2213 lotów.


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.